تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819965546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش استاندار در مورد شایعات منطقه آزاد تجاری بوشهر/ اتصال جزیره نگین به بندر بوشهر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر در نشست با خبرنگاران مطرح شد:
واکنش استاندار در مورد شایعات منطقه آزاد تجاری بوشهر/ اتصال جزیره نگین به بندر بوشهر
بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر نسبت به شایعات منطقه آزاد تجاری بوشهر واکنش نشان داد و گفت: تمام مباحث مطرح شده تاکنون شایعه است و صحت ندارد.



به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌ها و دستاوردهای سفر معاون اول رئیس جمهور به استان بوشهر پرداخت. واکنش استاندار بوشهر در مورد شایعات منطقه آزاد تجاری بوشهر وی به شوخی با بیان اینکه باید در رابطه با منطقه آزاد تجاری بوشهر با احتیاط گپ بزنیم، عنوان کرد: اخیرا عده ای با پیامک انبوه شایعه کرده اند که بوشهر به زودی منطقه آزاد خواهد شد تا به سودهای شخصی خودشان دست یابند، که تمام مباحث مطرح شده ناکنون شایعه می باشد و صحت ندارد. سالاری تاکید کرد: روند پیگیری منطقه آزاد و تجاری شدن بوشهر زمان بر خواهد بود و طی 10 ماه آینده هم محقق نخواهد شد و کار کوتاه مدتی نیست. اتصال جزیره نگین به بندر بوشهر به 300 میلیارد تومان اعتبار وی با اشاره به بازدید معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی از بندر بوشهر تصریح کرد: به منظور توسعه بندر قرار بر این شد که جزیره نگین با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان توسط سرمایه گذار برای اتصال آن به بندر بوشهر هزینه کند. استاندار بوشهر خاطرنشان ساخت: که در صورت اتصال 400 هکتار پسکرانه که مهمترین ایراد بندر فعلی بود اضافه خواهد شد. همچنین استاندار در رابطه با برخورد نامناسب همراهان معاون اول رئیس جمهور با خبرنگاران بوشهری در سفر به استان بوشهر، اظهار داشت: قطعا در این برخوردها عمدی نبوده و مسئولان کشوری در آن نقشی نداشته اند. استاندار بوشهر تصریح کرد: سعی می‌کنیم در موارد آینده برنامه‌ریزی بهتری با تیم همراه مسئولان کشوری داشته باشیم که دیگر شاهد اینگونه اتفاقات نباشیم. روز دوشنبه هفته جاری استان بوشهر میزبان معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت و وزیر راه و شهرسازی بود که در این سفر مشکلاتی برای برخی از خبرنگاران استان بوشهر از جمله خبرنگار خبرگزاری مهر توسط یکی از مسئولان روابط عمومی نهاد ایجاد شد.


۱۳۹۳/۲/۱۱ - ۱۸:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن