تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815278363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوانان برومند و نخبه پشتوانه اقتدار ایران اسلامی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه فردیس: جوانان برومند و نخبه پشتوانه اقتدار ایران اسلامی هستند فردیس-ایرنا- امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 گفت : نظام اسلامی به پشتوانه جوانان برومند و انقلابی، راه رشد و ترقی روز افزون خود را پیش خواهد برد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈعلی اکبر ایمانیˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه فردیس افزود: امید ایران اسلامی به فرزندان برومند خویش است نه به هر آنچه که دیگران برای ملت ایران دیکته کنند.
ایمانی یادآورشد : ایران اسلامی با تکیه بر علم ،دانش ، فناوری ، نوآوری و خلاقیت جوانان خود مرزهای رشد و ترقی و بالندگی را خواهد پیمود.
خطیب این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس با اشاره به خیزش ملت ها در سراسر جهان اظهار کرد آمریکا دیگر نمی تواند ادعای ابر قدرتی در جهان داشته باشد چرا که ملت ها در برابر توطئه های آن به پا خاستند.
وی به حمایت آمریکا از گروههای تروریستی در سراسر جهان و ضدیت با جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: به فضل الهی تمام این توطئه ها امروز گریبانگیر خود آمریکا شده است و مقامات آمریکایی در دام هایی که خود تنیده اند، گرفتار شده اند.
حجت الاسلام ایمانی در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نیز یادآورشد: این نهاد علمی با حضور نوجوانان، جوانان، دانش آموز و دانشجویان و دانش آموخته دانشگاهها منشاء خدمات و برکات زیادی در مناطق محروم کشور از جمله استان البرز بوده است.
امام جمعه فردیس افزود: افرادی که در بسیج سازندگی به مردم خدمت می کنند با روحیه جهادی از هیچ خدمتی فروگذار نیستند و با همان روحیه انقلابی و حماسی دوران پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس همواره در صحنه ها حضور پیدا می کنند.
ایمانی در خصوص نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نیز گفت : برای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب تمامی مدیران و مسوولان باید عزم ملی و روحیه جهادی داشته باشند.ک/2
7418 / 1200
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن