تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819995976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمادهای ایرانی اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نمادهای ایرانی اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران تهران - ایرنا - رییس حوزه هنری کودک و نوجوان از راه اندازی غرفه محصولات جانبی شخصیت های بومی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به منظور نمایش محصولات تجاری با استفاده از نمادهای ایرانی اسلامی خبر داد.


محمد سرشار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار کتاب و ادبیات ایرنا گفت: مهمترین برندهای ایرانی که در سال 1392، محصولاتی تجاری را با استفاده از شخصیت های بومی یا نمادهای ایرانی اسلامی تولید کرده اند، در این سالن حاضر خواهند بود.
وی افزود: این غرفه با هدف آشنا سازی فعالان فرهنگی و اقتصادی، خانواده های ایرانی و مسؤولان این عرصه با تلاش های صورت گرفته شده است.
سرشار ادامه داد: برندهای شکرستان، قاصدک، روشنا، ایام، رویش، استوا، نجم پوشان، بادبادک، پویا و دو مجموعه حوزه هنری کودک و نوجوان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سالن محصولات جانبی حضور خواهند داشت و به نمایش، معرفی و فروش محصولات خود می پردازند.
وی خاطرنشان کرد: در سالن محصولات جانبی شخصیت های بومی، نوشت افزار، اسباب بازی، پوشاک، اقلام تزیینی و دیگر محصولات تولید شده با استفاده از شخصیت های بومی عرضه می شود و در کنار آن، رایزنی هایی بین فعالان فرهنگی و فعالان اقتصادی برای برقراری پیوندی قوی تر میان عرصه های اقتصاد و فرهنگ انجام می گیرد.
رییس حوزه هنری کودک و نوجوان تصریح کرد براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تاریخ 11 بهمن ماه 1379، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف شده است برای ساماندهی بازار نوشت افزار، پوشاک، اسباب بازی و نظایری از این دست شورایی را تشکیل دهد و با حضور نمایندگانی از دیگر دستگاه های مسؤول، نسبت به این دغدغه مهم فرهنگی، واکنش مناسب نشان دهد.
سالن محصولات جانبی شخصیت های بومی در خیابان 27 ضلع شمالی مصلی در بخش جنبی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به همت حوزه هنری کودک و نوجوان بر پا خواهد شد و از دهم تا بیستم اردیبهشت ماه، از ساعت 10 صبح تا هشت شب، پذیرای مخاطبان خواهد بود.
فراهنگ(4)**9266**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن