تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821188559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روش تحلیل سیاسی از پرمخاطب ترین آثار مربوط به بیانات مقام معظم رهبری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روش تحلیل سیاسی از پرمخاطب ترین آثار مربوط به بیانات مقام معظم رهبری تهران- ایرنا- مسئول غرفه انتشارات انقلاب اسلامی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: ˈروش تحلیل سیاسی ˈ یکی از پرمخاطب ترین آثار از بیانات مقام معظم رهبری دراین رویداد فرهنگی است.


سید محمد حسینی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد آثار ارایه شده در این غرفه مربوط به بیانات مقام معظم رهبری است و کتاب روش تحلیل سیاسی که توسط دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آقا جمع آوری شده در خصوص آموزش تحلیل مسایل سیاسی است .
وی با توجه به استقبال پرشور بازدیدکنندگان از غرفه انتشارات انقلاب اسلامی مبنی بر خرید کتاب های مربوط به مقام معظم رهبری گفت: این کتاب در 80 صفحه با شمارگان 10 هزار نسخه به قیمت 60 هزار ریال چاپ دوم خود را پشت سر گذاشته و هم اکنون اقدامات لازم برای چاپ سوم آن در حال انجام است .
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه چاپ اول کتاب اواخر اسفند سال 90 با شمارگان 10 هزار نسخه چاپ و منتشر شده از استقبال چشم گیری برخوردار است.
وی اظهار داشت: از دیگر آثاری نیز که مورد استقبال کم نظیر بازدیدکنندگان قرار گرفته می توان به مجموعه 5 جلدی بیانات رهبری در خصوص زن اشاره کرد .
عفاف و حجاب ، الگوی زن ، زن و خانواده ، جایگاه و مسایل زنان در فرهنگ اسلامی و عرصه های حضور اجتماعی زنان عنوان مجموعه 5 جلدی این آثار است .
وی با اشاره به تخفیف 20 الی 25 درصدی تمامی آثار عرضه شده ، گفت: در این خصوص لوح های فشرده نیز شامل بیانات مقام عظمای ولایت تهیه و به مخاطبان ارایه می شود.
وی در پایان سخنان خود آثار اراشه شده دراین غرفه را شامل 120 عنوان و لوح های فشرده را 40 عنوان ذکر کرد.
بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا بیستم اردیبهشت ماه جاری در محل مصلی برای بازدید علاقه مندان برپا می باشد.
فراهنگ **1933**1601**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن