تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819473944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتاب «بهار کتاب» حاوی بیانات مقام معظم رهبری فردا رونمایی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

با برگزاری مراسمی در محل نمایشگاه کتاب تهران/ کتاب «بهار کتاب» حاوی بیانات مقام معظم رهبری فردا رونمایی می شود تهران- ایرنا-کتاب «بهار کتاب»مجموعه بیانات مقام معظم رهبری هنگام بازدید سالهای گذشته از نمایشگاه کتاب تهران روز سه شنبه طی مراسمی در محل این نمایشگاه با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی می شود.


سیدمهدی جعفری مدیر روابط عمومی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به ایرنا گفت که این مراسم فردا سه شنبه 16 اردیبهشت ماه ساعت 12 در سالن تولید علم واقع در نیم طبقه شبستان مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.
عنوان «بهار کتاب» برای کتاب یادشده از بیان مشهور مقام معظم رهبری درباره کتاب، اقتباس شده است.ایشان در یکی از بازدیدها از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفته بودند:«این ایامی را که نمایشگاه کتاب در تهران برگزار می شود، به نظر بنده باید بهار کتاب نامید.»
«بهار کتاب» به مناسبت بیست و هفتمین سال برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب و با هدف گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری، تدوین و منتشر شده است.
«بهار کتاب» به کوشش روح اللـه عباسی و از سوی انتشارات دفتر علم در 121 صفحه و با قیمت 6500 تومان منتشر شده است.
جعفری همچنین از رونمایی تمبر یادبود بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه این مراسم خبر داد.
بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که دهم اردیبهشت آغاز شد پنج روز دیگر پایان می یابد.
فراهنگ(2)(3)**1355 **س.ق/م.ب**1856
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن