تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819430837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده سازي ۱۴۰ هکتار پارکينگ ويژه نيمه شعبان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۰:۴۲ق.ظ)
معاون خدمات شهري شهرداري قم: آماده سازي ۱۴۰ هکتار پارکينگ ويژه نيمه شعبان معاون خدمات شهري شهرداري قم گفت: در بحث خدمات رساني مطلوب به زائرين و مجاورين آماده سازي حدود ۱۴۰ هکتار پارکينگ براي ايام نيمه شعبان در دستور کار بوده و در حال حاضر برنامه‌هاي مقدماتي آن انجام شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي اصفهانيان مقدم در جلسه ستاد تسهيلات زائرين استان قم که با محوريت آمادگي براي نيمه شعبان که در تالار امام رضا (ع) برگزار شد، با اشاره به اينکه کميته خدمات شهري و رفاه عمومي ستاد تسهيلات در شهرداري، ستاد شعبانيه را تشکيل داده است، اظهار کرد: در همين راستا هماهنگي‌هاي لازم در محدوده کاري اين کميته با ادارات عضو کميته خدمات شهري و رفاه عمومي در معاونت‌ها و سازمان‌هاي تابعه انجام شده است.
معاون خدمات شهري شهرداري قم افزود: در بحث خدمات رساني مطلوب به زائرين و مجاورين آماده سازي حدود ۱۴۰ هکتار پارکينگ براي ايام نيمه شعبان با محوريت حوزه معاونت خدمات شهري و سازمان حمل و نقل و ترافيک در دستور کار بوده و در حال حاضر برنامه‌هاي مقدماتي آن انجام شده است.
دبير کميته خدمات شهري و رفاه عمومي ستاد تسهيلات استان قم، بازديد ميداني را از مهم‌ترين کارهاي کميته خدمات شهري عنوان کرد و گفت: اميدواريم با همکاري ادارات زيربط در راستاي تامين پارکينگ که از نيازهاي اساسي و زيرساخت‌هاي مورد نياز در اين ايام هست را تامين کنيم.
وي با اشاره به اينکه در رابطه با مسائل خدمات شهري بيش از ۲هزار و ۵۰۰ نفر نيروي خدماتي، فضاي سبز و ستادي و ۳۰۰ دستگاه ماشين آلات مکانيزه خدمات شهري را به صورت آماده باش داريم، تصريح کرد: در محدوده مديريت شهري سالانه حدود ۱۸ مناسبت ملي مذهبي و در مجموع سالانه ۲۰ ميليون زائر داريم.
اصفهانيان مقدم خاطرنشان کرد: برخي از اين مناسبت‌ها از جمله نيمه شعبان صرفا ويژه قم هستند که در يک بازه ۲۴ تا ۷۲ ساعته در حدود ۳ الي ۴ ميليون زائر براساس آمار و ارقام ارائه شده به استان قم مراجعه مي‌کنند.
معاون خدمات شهري شهرداري قم تاکيد کرد: در راستاي خدمات دهي مطلوب به زائران و شهروندان در اين ايام مي‌طلبد با هماهنگي، همدلي و هم افزايي مديران استاني بهترين خدمات رساني را در محدوده مسجد مقدس جمکران و پيرامون حرم کريمه اهل بيت (س) داشته باشيم.
دبير کميته خدمات شهري و رفاه عمومي ستاد تسهيلات استان قم، با اشاره به اقدامات مديريت پسماند شهري در ايام شعبانيه بيان کرد: در حوزه مسائل مربوط به سيستم مديريت يکپارچه پسماند هم تدابير لازم انديشيده شده تا موارد مورد نياز با مديريت سازمان مديريت پسماند و هماهنگي شهرداري‌هاي مناطق به ويژه شهرداري مناطق ۵ و ۷ انجام شود.
وي عنوان کرد: امسال در محور بلوار پيامبر اعظم (ص) که براي اولين سال به طور کامل در اختيار زائرين و مجاورين قرار مي‌گيرد تسهيلات رفاهي زائرين و مجاورين اعم از سرويس بهداشتي، آب آشاميدني، و ساير موارد خدماتي در حال برنامه ريزي است.
اصفهانيان مقدم در ادامه خاطرنشان کرد: در بحث مناسب سازي سيما و منظره شهري، آذين بندي و ساخت المان‌هاي مناسب با ايام نيمه شعبان از ديگر مواردي است که با محوريت حوزه خدمات شهري و سازمان‌هاي زيربط انجام مي‌شود.
معاون خدمات شهري شهرداري قم اظهار کرد: تامين ايمني و مسائل مربوط به آتش نشاني هم با فعاليت شبانه روزي پرسنل آتش نشاني در دستور کار است تا با جانمايي‌ها و آسيب‌شناسي‌ها مانع بروز مشکلات احتمالي شويم.
دبير کميته خدمات شهري و رفاه عمومي ستاد تسهيلات استان قم افزود: در بحث مربوط به تخلفات شهري و ناهنجاري‌هاي اجتماعي با همکاري اداره کل بهزيستي، کميته امداد و نيروي انتظامي هماهنگي‌هاي لازم صورت گرفته تا مشکلات را مرتفع کنيم.
وي با شاره به اينکه در کليه کميته‌ها به ويژه کميته خدمات شهري آسيب‌شناسي سال‌هاي قبل را نيز احصا مي‌کنيم تا نقاط قوت را تقويت و نقاط ضعف را رفع کنيم، گفت: اميدو اريم مواردي که در گذشته مد نظر زائرين بوده رفع شود و با همدلي و همکاري کليه دستگاه‌ها بهترين خدمات را براي زائرين و شهروندان داشته باشيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن