تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821179362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«بهار کتاب» مقام معظم رهبری رونمایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
بهار کتاب,نمایشگاه
با حضور وزیر ارشاد و رییس دفتر مقام معظم رهبری «بهار کتاب» مقام معظم رهبری رونمایی شد مراسم رونمایی از «بهار کتاب» مقام معظم رهبری با حضور حجت‌ الاسلام و المسلمین گلپایگانی و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی در سالن ترجمه و صدور اندیشه‌های ایرانی واسلامی برگزار شد.




وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم عنوان کرد: نقش کتاب و کتاب خوانی در ارتقای فرهنگ هر کشور نقش بسیار مهمی دارد این نقش در کشور ما به خوبی شناخته شده واین موضوع را می توانیم در اشتیاق فراوان مردم در نمایشگاه کتاب امسال ببینیم. وی ادامه داد: اکنون رونمایی مجموعه فرمایشات رهبری در بازدید از نمایشگاه در سال های پیش است. جنتی تصریح کرد: امروز شاهد برگزاری بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب هستیم که مجموعه ی عظیمی از ناشران کشور آثار خودشان را عرضه کردند و می توان گفت این نمایشگاه تنها برای عرضه کتاب نیست بلکه باشگاه فرهنگی است و نشست تبادل نظرها است و این مسائل به ارتقای فرهنگ کشور کمک می کند. وی ادامه داد: با برگزاری این نمایشگاه ونمایشگاه های دیگر می توانیم قدم های مثبتی برداریم و حتی با برگزاری نمایشگاههایی در خارج از کشور به انتقال فرهنگ کمک می کنیم. وی برگزاری جایزه کتاب سال را تشویقی برای نویسنده های داخلی و خارجی خواند و خاطرنشان کرد: برگزاری این گونه نمایشگاه ها همه ی اقشار جامعه را به کتاب خوانی تشویق می کند و می توانیم از این گنجینه ی بزرگ بهره ببریم. جنتی در پایان گفت: ما و همه ی برگزار کنندگان آمادگی داریم تا پیشنهادات ناشران فرهنگی، رسانه ها و مردم را با دل وجان بپذیریم. حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی نیز در حاشیه این بازدید در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر حضور مقام معظم رهبری در بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: حجم کارها و مسئولیت های زیاد، وقتی برای ایشان باقی نگذاشته تا از نمایشگاه دیدن کنند. آیت الله محمدی گلپایگانی در خصوص اینکه ،آیا به نمایندگی از مقام معظم رهبری در نمایشگاه حضور پیدا کرده، گفت: نه، من برای خودم به نمایشگاه آمدم.


سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 14:30    بازدید:144





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن