تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818988364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روایت حق شناس از نقش عارف برای اصلاح طلبان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: روایت حق شناس از نقش عارف برای اصلاح طلبان
رییس جبهه اصلاح طلبان، دیدارها و نشست های اعضای این جبهه را با «محمدرضا عارف» بسیار مثبت خواند و گفت: آقای عارف، نقش پیوند دهنده و هماهنگ کننده را میان اصلاح طلبان دارد و مطرح شدن موضوعاتی نظیر سرلیستی وی برای انتخابات آتی مجلس، انحرافی است.
کد خبر: ۳۹۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷ - 08 May 2014


رییس جبهه اصلاح طلبان، دیدارها و نشست های اعضای این جبهه را با «محمدرضا عارف» بسیار مثبت خواند و گفت: آقای عارف، نقش پیوند دهنده و هماهنگ کننده را میان اصلاح طلبان دارد و مطرح شدن موضوعاتی نظیر سرلیستی وی برای انتخابات آتی مجلس، انحرافی است.

«محمد جواد حق شناس» در گفت و گو با ایرنا درباره جزییات آخرین دیدار اعضای جبهه اصلاح طلبان با محمد رضا عارف که در هفته جاری انجام گرفت، گفت: دیدارهای جبهه اصلاح طلبان با عارف به صورت دوره ی برگزار می شود و از نظرات وی بهره لازم را می گیریم.

وی ادامه داد: در دیداراخیر موضوعاتی نظیر انتخابات آینده، دغدغه های اصلاح طلبان و ساز و کار مناسب برای کمک به دولت تدبیر و امید بررسی شد.

رییس جبهه اصلاح طلبان، نبود نشاط سیاسی و عدم فعالیت اصلاح طلبان در استانها را یک از دغدغه های مطرح شده از سوی عارف بیان کرد و گفت: بدلیل وجود برخی مدیران میانی که از گذشته برجا مانده اند، فضای کافی برای نشاط سیاسی پدید نیامده و دکتر عارف در دیدار با اعضای جبهه اصلاح طلبان بر آن تاکید داشته و خواستار کمک مسوولان دولت بوده اند.

حق شناس به یکی دیگر از محورهای دیدار جبهه اصلاح طلبان با عارف اشاره کرد و گفت: جبهه اصلاح طلبان از معاون اول رییس جمهور اسبق به خاطر هماهنگی با آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی تشکر و این رویکرد را وحدت آفرین عنوان کردند.

وی اضافه کرد: دکتر عارف نقش مکمل و پوینده ای در میان اصلاح طلبان خواهد داشت واین عملکرد را با رفتار خود به اثبات رسانده است.

رییس جبهه اصلاح طلبان مطرح شدن موضوعاتی نظیر سرلیستی عارف برای انتخابات مجلس را انحرافی خواند و گفت: موضوع اصلی حضور جدی جریان اصلاح طلبی در فضای کشور با محوریت قانون اساسی است و فعلا بحث سرلیست مطرحی نیست.

حق شناس درباره اخباری مبنی بر حضور حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری در زمان انتخابات آتی به عنوان همراه اصلاح طلبان گفت: آقای ناطق نوری از سرمایه های اجتماعی کشور است و نشان می دهد در جریان اصولگرایی هم خرد حاکم است.

وی ادامه داد: آقای ناطق قطعا اصولگرا است و به طور حتم مواضع امروزش منطبق بر حمایت از دولت و شبیه به همان دیدگاه اقای خاتمی است و زاویه ای با آن ندارد؛ آقای ناطق اصولگرایی معتدل و خرد گرا است.

**دبیر کمیته سیاسی جبهه اصلاح طلبان: ورود به مصداق ها برای انتخابات زود است

«جمشید ایرانی» دبیر کمیته سیاسی جبهه اصلاح طلبان هم درباره دیدار اخیر اعضای جبهه اصلاح طلبان با دکتر عارف گفت: در این دیدار، انتخابات گذشته، انتخابات پیش رو، مسایل جاری کشور و نحوه همگرایی میان اصلاح طلبان مطرح شد.

وی ادامه داد: موضوع نحوه حضور اصلاح طلبان استانها در انتخابات آینده نیز از صحبت های طرح شده در جلسه بود و راههای بهتر همگرایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دبیر کمیته سیاسی جبهه اصلاح طلبان گفت: ما در جریان اصلاحات با شواری هماهنگی اصلاحات و شورای مشورتی اصلاح طلبان هماهنگ بوده و همگرایی خود را برای آینده نیز حفظ می کنیم.

ایرانی خاطر نشان کرد:جبهه اصلاح طلبان هماهنگی لازم با شورای هماهنگی اصلاحات و شورای مشورتی را خواهد داشت و این سه جریان سه ضلع مثلث برای پیروزی اصلاح طلبان هستند.

وی در مورد اینکه آیا عارف به عنوان سرلیست در انتخابات حضور می یابد یا خیر؟ گفت: عارف اصلا با نگاه سرلیستی حضور نمی یابد و بدنبال جمع آوری و هماهنگی نیروهای اصلاح طلب برای انتخابات است.

ایرانی خاطر نشان کرد: فعلا نباید وارد مصادیق شویم بلکه مهم چیدمان راهبردها تا ماههای آینده است و از سال آینده وارد فاز مصادیق می شویم.

عارف در روزهای اخیر دیدارهایی را با جبهه اصلاح طلبان داشته استک ه این دیدارها به صورت ماهانه برگزار می شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن