تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812904205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد ارتباط صنعت و دانشگاه در دستور کار نشست زمین شناسان در شیراز


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایجاد ارتباط صنعت و دانشگاه در دستور کار نشست زمین شناسان در شیراز شیراز- ایرنا- دبیراجرایی نخستین همایش ملی کاربرد ریاضیات درعلوم زمین گفت:ایجاد ارتباط میان صنعت و دانشگاه درحوزه زمین شناسی، آمار و ریاضی در دستور کار این همایش قرار دارد.


آرزومان فرهنگ ، روز پنجشنبه درحاشیه نخستین همایش ملی کاربرد ریاضیات درعلوم زمین درگفت و گو با ایرنا بیان داشت:این همایش به دنبال ایجاد ارتباط و همگرایی بین بخش های اجرایی وعلمی پژوهشی کشور در زمینه علوم زمین، آمار و ریاضی است.
وی با بیان این که مشابه این همایش تاکنون در کشور برگزار نشده است، گفت: مدل های ریاضی، عددی و آماری درعلوم زمین و روش های نو از محورهای برگزاری این همایش است.
فرهنگ ، افزود: پس از اعلام فراخوان این همایش ملی در دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور، 130 مقاله از دانشجویان مقطع دکترا و اعضای هیات علمی مراکز آموزش عالی و موسسات پژوهشی کشور به دبیرخانه همایش ارسال شد که با توجه به محدودیت زمانی، 11 مقاله برای سخنرانی و 107 مقاله برای ارائه به صورت پوستر برگزیده شدند.
وی گفت: 30 نفر از استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه های کشور داوری این مقاله ها را برعهده داشتند.
مقاله های دانشجویان مقطع دکترا واعضای هیات علمی دانشگاه شیراز،دانشگاه تهران، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشگاه باهنرکرمان ودانشگاه یاسوج درزمره مقاله های برگزیده این همایش قرار دارند.
نخستین همایش ملی کاربرد ریاضیات درعلوم زمین که با مشارکت سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و بخش علوم زمین دانشگاه شیراز از یکشنبه هفته جاری در دانشکده علوم دانشگاه شیراز آغاز شده است، عصر پنجشنبه (امروز) پایان می یابد. ک/3
2026 /679
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن