تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806622258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي همه دستگاه‌هاي اجرايي در راستاي خدمات رساني به زائرين در نيمه شعبان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۲۱:۳۱ب.ظ)
در جلسه ستاد تسهيلات زائرين استان قم مطرح شد: آمادگي همه دستگاه‌هاي اجرايي در راستاي خدمات رساني به زائرين در نيمه شعبان مديران استان‌ها در جلسه ستاد تسهيلات زائرين استان قم با محوريت آمادگي براي نيمه شعبان که در تالار امام رضا (ع) برگزار شد، خلاصه‌اي از برنامه‌هاي ادارات و سازمان‌هاي خود را در نيمه شعبان ارائه کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، در ابتداي اين جلسه حجت الاسلام صالحي منش استاندار قم با تاکيد براينکه وفاق و همدلي عامل اصلي پيشرفت در همه کار‌ها است، اظهار کرد: وظيفه ما اين است که ميزباني خوبي براي زائران مسجد مقدس جمکران در نيمه شعبان داشته باشيم.
در ادامه محمد دلبري شهردار قم با بيان اينکه وظيفه همه دستگاه‌ها خدمات دهي مطلوب به زائرين است، اظهار کرد: عيد نيمه شعبان يک جشن فراملي است چرا که علاوه بر زائرين داخلي مهماناني نيز از ديگر کشور‌ها نيز مه‌مان داريم.
شهردار قم افزود: شهرداري با تمام قوا آماده پذيرايي از زائرين و مجاورين در اين ايام است اما بنا نيست همه کار‌ها به عهده شهرداري باشد.
اسماعيل زارعي کوشا فرماندار قم نيز با تاکيد براينکه بايد از ظرفيت گروه‌هاي مردمي در برنامه‌هايي مثل اعياد شعبانيه استفاده شود، اظهار کرد: حضور گروه‌هاي مردمي باعث افزايش سطح کيفي خدمات مي‌شود علاوه بر آن کار‌ها نيز روان‌تر پيش مي‌رود.
حجت الاسلام سيد محمد آتش زر با تاکيد براينکه تجربه نشان داده که اين کمک‌هاي مردمي بسيار تاثيرگذار و راهگشا است، خاطرنشان کرد: اميدوارم توفيق خادمي زائرين مسجد مقدس جمکران را داشته باشيم.
مهدي اصفهانيان مقدم معاون خدمات شهري شهرداري قم اظهار کرد: در بحث خدمات رساني مطلوب به زائرين و مجاورين آماده سازي حدود ۱۴۰ هکتار پارکينگ براي ايام نيمه شعبان با محوريت حوزه معاونت خدمات شهري و سازمان حمل و نقل و ترافيک در دستور کار بوده و در حال حاضر برنامه‌هاي مقدماتي آن انجام شده است.
سرهنگ کرم الله حسيني رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان قم با بيان اينکه لزوم ساماندهي توزيع نذورات مردمي در نيمه شعبان گفت: يکي ديگر از مهم‌ترين مشکلات مربوط به نذوراتي است که باعث ايجاد سد معبر و ترافيک مي‌شوند، اگر چه نفس نذري دادن سنت خوبي است اما وقتي منجر به ايجاد ترافيک مي‌شود مناسب نيست.
جعفر اسماعيلي رئيس مرکز بهداشت شهرستان قم با بيان اينکه نظارت و کنترل جدي مراکز تهيه و توزيع مواد غذايي در نيمه شعبان خاطرنشان کرد: اگر که قرار است مجموعه‌اي اقدام به تهيه و توزيع مواد غذايي و آشاميدني کند حتما در فرصت باقي مانده تا مراسم نيمه شعبان اقدام به دريافت مجوز از مرکز بهداشت کنند.
احمد رضا سميعي نسب معاون نظارت و بازرسي اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به برنامه‌هاي اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم در نيمه شعبان اظهار کرد: طرح نظارتي ويژه نيمه شعبان از روز سه شنبه ۲۳ خرداد با توجه به اينکه خيل جمعيت از اين زمان تا روز نيمه شعبان به قم وارد مي‌شوند آغاز مي‌شود و به مدت ۴ روز ۳۰ اکيپ بازرسي در اين ايام فعاليت دارند.
سيد محمود ديباجي معاون فني و قائم مقام مدير عامل مخابرات استان قم افزود: راه اندازي ۵ سايت ديگر را در برنامه داريم، ۲ سايت در بلوار پيامبر اعظم (ص)، ۲ سايت در محدوده مسجد مقدس جمکران و يک سايت بي. تي. اس در محدوده ميدان آستانه است.
در اين جلسه همچنين نماينده سازمان هلال احمر استان با اشاره به برنامه‌هاي هلال احمر به مناسبت نيمه شعبان بيان کرد:
در نيمه شعبان هلال احمر مثل ديگر دستگاه‌ها با تمام قوا براي خدمت رساني به زائرين و مجاورين به ميدان مي‌آيد.
رضا سليقه مديرکل بهزيستي استان قم نيز درباره اقدامات اداره کل بهزيستي گفت: در بحث آسيب‌هاي اجتماعي اورژانس اجتماعي را طبق سنوات قبل در محدوده قابل تردد مستقر و فعاليت‌هاي مربوط به در حيطه مسئولتي خود را در اين ايام دنبال مي‌کنند.
سيد جمال الدين حسيني کهنوج شهردار منطقه ۵ نيز افزود: شهرداري منطقه۵ مهم‌ترين فعاليتي که در حوزه کاري خود به عهده دارد تامين پارکينگ حدود ۱۴۰ هکتار است که با همکاري ادارات ديگر در تامين ماشين آلات براي پاکسازي و آماده سازي فضا‌ها همکاري مي‌کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن