تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820575465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقشه راه مديران دستگاه‌هاي اجرايي در حوزه فرهنگي و اجتماعي بررسي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۳۰ق.ظ)
با حضور معاون استاندار خراسان رضوي؛ نقشه راه مديران دستگاه‌هاي اجرايي در حوزه فرهنگي و اجتماعي بررسي شد با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري خراسان رضوي نقشه راه مديران دستگاه‌هاي اجرايي در حوزه‌هاي فرهنگي و اجتماعي در سال 93 بررسي شد.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، علي اصغر رشيد در جلسه کارگروه فرهنگي و اجتماعي استان با بيان اين که اين نقشه راه بر اساس منويات مقام معظم رهبري، رهنمودهاي معظم له در سخنراني ابتداي سال و دغدغه‌هاي ايشان در حوزه فرهنگ اجتماع در 30 بند تدوين شده است، گفت: به مدد تعامل و هم افزايي دستگاه‌هاي اجرايي استان بتوان شاهد اجرايي شدن اين اصول و ارتقاي شاخصه هاي توسعه ي استان در حوزه هاي اجتماعي و فرهنگي بود.
وي هدف از تدوين اين نقشه ي راه را ارتقاي سرمايه هاي اجتماعي، کاهش آسيب ها و ناهنجاري ها دانست و ادامه داد: اين مهم از طريق ترويج فرهنگ اسلامي – ايراني در تمامي شئون زندگي سياسي و اجتماعي و به مدد همکاري ادارات دولتي محقق خواهد شد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري خراسان رضوي در ادامه از تمامي دستگاه هاي اجرايي استان خواست تا گزارش عملکرد خود در حوزه ي اجتماعي، فرهنگي با توجه به بودجه ي سال 92 را به دبيرخانه ي کارگروه ارائه دهند.
رشيد دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري را مسوول بررسي اين گزارش ها معرفي و خاطر نشان کرد: پس از بررسي گزارشات هر کدام از ادارات متناسب با عملکرد خود مورد تشويق ياتذکر قرار مي گيرند.
وي اعضاي کارگروه را موظف به ارائه پيشنهادات موثر و سازنده براي عملياتي هرچه بهتر اين نقشه ي راه کرد و گفت: از اين پس جلسات کارگروه در طول سال با کيفيت بهتر و با فاصله ي زماني کوتاهتري برگزار مي شود.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري خراسان رضوي تصريح کرد: شهر مشهد علاوه بر وجود سه ميليون نفر جمعيت ثابت، داراي جمعيتي بالغ بر 700 هزار نفر زائر و اتباع خارجي از کشورهاي همسايه به صورت متغير است که تبعات فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي خاص خود را دارد.
وي ضمن تاکيد بر اهميت رصد،پيگيري و ارزيابي موضوعات و مصوبات، ابراز اميدواري کرد: با برنامه ريزي مستمر و شناسايي اولويت ها شاهد تحقق اهداف برنامه در طول سال باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن