تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819760522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اس ام اس روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر


واضح آرشیو وب فارسی:بیتوته:
اخبار،سرگرمی,آشپزی,مد,روانشناسی,اینترنت


اس ام اس روز هلال احمر, تبریک روز هلال احمر, صلیب سرخ
هلال احمر، سازمانی است ارزشی و انسانی که برای حفظِ حُرمت و کرامت انسانی فارغ از مرزبندی های سیاسی و جغرافیایی، در خدمت به اقشار مختلف مردم هنگام نیازمندی ها می باشد.
روز هلال احمر مبارک باد.   +++++++ اس ام اس روز هلال احمر +++++++   ای تلاشگران برای تسکین آلام بشری، ای کوششگران در جهت برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملتها…
روزتان مبارک…   +++++++ اس ام اس روز هلال احمر +++++++    روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، بر تمامی زحمتکشان این عرصه مبارک باد. آرزوی سلامتی…   +++++++ اس ام اس روز هلال احمر +++++++    18 اردیبهشت، روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ بر شما همکار گرامی مبارک…   +++++++ اس ام اس روز هلال احمر +++++++   صلح، نماد نوع دوستی و همزیستی مسالمت آمیز است و جمعیت هلال احمر پیام آور این الگوی ارزشمند در عرصه بین المللی و گویای حقِ حیات قائل شدن برای هر ایده و عقیده ای است.
این روز بزرگ را بر شما زحمت کشان عزیز تبریک عرض میکنم.   +++++++ اس ام اس روز هلال احمر +++++++    یکی از شعارهای اساسی هلال احمر، عمل به جای حرف است. آنها با به خطرانداختن جان و هستی خود، برای نجات انسان در هر نقطه ای از جغرافیای عالم تلاش کرده و نسبت به بهبود اوضاع جسمانی و روحی آسیب دیدگان از هر طبقه و گروهی اهتمام می ورزند.
روزتان مبارک ای عزیزان زحمت کش   +++++++ اس ام اس روز هلال احمر +++++++   جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، با تربیت امدادگران جوان و با آموزش افراد متخصص و دلسوز برای مقابله با حوادث و اتفاقات احتمالی در جامعه می کوشد که اعضای جامعه را در مقابل رخدادها مصونیّت بخشیده و زمینه پیشگیری از وقایع احتمالی را بیش از پیش فراهم آورد.
روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ مبارک   +++++++ اس ام اس روز هلال احمر +++++++   هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با بکارگیری نیروهای متعهد و تربیت انسانهای فداکار و ایثارگر می کوشد که صفیر صلح و دوستی و فرشته نجات مصدومین و گرفتارانی باشد که در شرایط دشوار و ناگوار زندگی در چنگال حوادث گرفتار می شوند.
روز جهانی هلال احمر مبارک باد.   +++++++ اس ام اس روز هلال احمر +++++++   دستهایی که مستقیم کمک می کنند مقدستر از دستهایی هستند که فقط دعا می کنند.
روز جهانی هلال احمر مبارک باد. منبع:ysms.blogfa.com






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بیتوته]
[مشاهده در: www.beytoote.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن