تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801499626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری تهران با طراحی سامانه‌ای جدید، گامی مهم در جهت مشارکت شهروندان در شناسایی و ریشه‌کن کردن معضلات اجتماعی برداشته است.


واضح آرشیو وب فارسی::

سامانه گزارش‌دهی آسیب‌های اجتماعی برای شهروندان تهرانی

مرکز رصد، پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران از طراحی سامانه‌ای برای گزارش‌دهی شهروندان در مورد آسیب‌های اجتماعی خبر داد.



هدف از این سامانه، مشارکت شهروندان در شناسایی و ریشه‌کن کردن معضلات اجتماعی مانند زباله‌گردی، کار کودک، معتاد متجاهر و متکدی است.

طرح فوریت‌های آسیب‌های اجتماعی که با حضور تمامی واحدهای اجرایی دخیل در امر آسیب‌های اجتماعی بعد از تعطیلات نوروز به دستور شهردار تهران اجرایی شد، در دو هفته از 14 تا 31 فروردین‌ماه به طور همزمان در 22 منطقه و 124 ناحیه شهر تهران انجام شد.

در این طرح، گشت‌های تخصصی در سطح شهر تردد کرده و به محض مشاهده موارد آسیب‌های اجتماعی، نسبت به جذب و ارجاع آنها به مراجع غربالگری اقدام می‌کردند.

با اجرای این طرح، شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و از بین رفتن محل‌های امن برای بزه‌های اجتماعی بودیم.

به گفته دبیر مرکز رصد، پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران، سامانه‌ای طراحی شده که اطلاعات مرحله اول پاکسازی در آن بارگذاری می‌شود و پس از آن در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت تا نسبت به گزارش‌دهی و اطلاع‌رسانی‌ از وضعیت آسیب‌های اجتماعی در سطح محلاتشان اقدام کنند.

وی همچنین تاکید کرد که طرح فوریت‌های آسیب‌های اجتماعی یک طرح فوریتی بود که با تجهیزات و لجستیک زیاد اجرایی شد، اما این طرح ادامه دارد و به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی در دستور کار همیشگی شهرداری تهران قرار دارد.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن