تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815301089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاحیه اکران 5ستاره با حضور هنرمندان کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افتتاحیه اکران 5ستاره با حضور هنرمندان کشور تهران-ایرنا-مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی 5ستاره به کارگردانی مهشیدافشارزاده و تهیه کنندگی امیر سمواتی با حضور جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه در سینما آفریقا برگزار شد.


به گزارش روز چهارشبنه خبرنگار فرهنگی ایرنا، در ابتدای این مراسم پوستر این اثر سینمایی برای حضار در سالن رونمایی شد.
امیر سمواتی در این مراسم با حضور بر روی سن در سخنانی کوتاه گفت: اکران فیلم زودتر از زمان تعیین شده، سبب شد، فرصت چندانی برای اطلاع رسانی لازم پیش از اکران وجود نداشته باشد و به یک باره متوجه شدیم که از 17 اردیبهشت قرار است که 5ستاره به اکران عمومی درآید.
سمواتی با تقدیر از زحمات و تلاش های مهشید افشارزاده برای ساخت این فیلم به عنوان نخستین حضور وی در مقام کارگردان در سینمای کشور اظهار کرد: امید است حاصل این تلاش ها که بیشتر نشأت گرفته از دغدغه های اجتماعی امروز جامعه مان است و البته در بسیاری از سکانس ها با درون مایه طنز نیز همراه است، با اقبال مواجه شود.
تهیه کننده 5ستاره در ادامه به معرفی دیبا زاهدی از بازیگران اصلی فیلم پرداخت و گفت: این هنرمند جوان با این فیلم درخشید و خود را با بازی درخور به عرصه بازیگری سینمای کشور معرفی کرد.
در این مراسم علاوه مهشید افشارزاده، عبدالرضا تبریزی، امیر سمواتی، علی اکبر قاضی نظام، بهنوش بختیاری، لیلا بلوکات، دیبا زاهدی و سایر عوامل پشت صحنه فیلم، چهره های شناخته شده مطبوعاتی و سینمایی همچون هوشنگ گلمکانی، غلامرضا موسوی، عزت الله رمضانی فر، حسین محب اهری، علی مؤذنی، برزو ارجمند، علی صادقی، جلیل فرجاد، هوشنگ قوانلو، مریم کاظمی و ... حضور داشتند.
پنج ستاره اولین ساخته بلند سینمایی مهشید افشارزاده است. این فیلم داستان دختری است که برای رفتن به دانشگاه دچار مشکلاتی می شود و در پی یافتن کار برای تأمین هزینه دانشگاه، ماجراهایی برای او رقم می خورد.
شهاب حسینی، همایون ارشادی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، شیرین بینا، لیلا بلوکات، امید روحانی، محمود جعفری، دیبا زاهدی و... بازیگران اولین اثر بلند سینمایی مهشید افشارزاده هستند.
اکران عمومی فیلم سینمایی 5ستاره از امروز چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه در سینماها آغاز می شود.
فراهنگ(3)**9246**1569
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 215]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن