تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820912366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنرمندان 37 کشور به جشنواره کاریکاتور خراسان شمالی اثر فرستادند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هنرمندان 37 کشور به جشنواره کاریکاتور خراسان شمالی اثر فرستادند بجنورد - ایرنا - مسوول بخش کاریکاتور دومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی در خراسان شمالی گفت: تاکنون هنرمندان 37 کشور آثار خود را برای شرکت در جشنواره کاریکاتور این استان فرستاده اند.


ˈعباس ناصریˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در بخش کارتون گرایش ˈمعرفی جاذبه های گرشگری و فرهنگ و صنایع دستیˈ و بخش چهره هنرمند موسیقی استان ˈحسین ولی نژاد شیروانیˈ است.
وی در خصوص زمان برگزاری جشنواره نیز گفت: این جشنواره طبق هماهنگی صورت گرفته با دستگاههای فرهنگی تامین کننده هزینه برپایی آن، قرار است 27 اردیبهشت امسال برگزار شود.
او افزود: حامیان مالی جشنواره استانداری خراسان شمالی و سایر دستگاههای فرهنگی مرتبط استانی هستند.
وی گفت: این جشنواره قرار بود دی ماه پارسال برگزار شود اما به علت تامین نشدن هزینه برگزاری آن به تاخیر افتاد.
دومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی به صورت شخصی و بیشتر با هدف معرفی استان خراسان شمالی از سوی ˈعباس ناصریˈ هنرمند کارتونیست بجنوردی به نام این استان برگزار می شود.
وی گفت: نخستین دوره جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی خراسان شمالی در بخش کاریکاتور و در بخش چهره استاد ˈعیسی قلی پورˈ نوازنده و بخشی این استان با شرکت آثاری از 45 کشور در سال 91 برگزار شده بود.
ناصری از هنرمندان کاریکاتوریست برجسته خراسان شمالی است که در کارنامه هنری خود برپایی چندین نمایشگاه و جایزه ملی و بین المللی و نیز داوری جشنواره های مختلف داخلی و خارجی را دارد.ک/3
623/626
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن