تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819420619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر:هشت هزار میلیارد تومان برای توسعه صنعت کشور پرداخت می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون وزیر:هشت هزار میلیارد تومان برای توسعه صنعت کشور پرداخت می شود اراک-ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هشت هزار میلیارد تومان از محل درآمدهای حاصل از مرحله دوم هدفمندی یارانه ها، برای توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی در کشور پرداخت می شود.


ˈ علی یزدانی ˈ روز سه شنبه در حاشیه دیدار با صنعتگران استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: دولت در جریان مرحله دوم هدفمندی یارانه ها مصم است تا درآمدهای حاصل از این طرح را به بخش تولید و صنعت روانه کند.
وی ادامه داد: در تبصره 21 قانون بودجه کشور بیش از 10 هزار میلیارد برای بخش صنعت و حمل و نقل پیش بینی شده تا نارسایی ها و چالش های این حوزه برطرف شود.
یزدانی تصریح کرد: بر اساس توافق های انجام شده بیش از سه هزار و 400 میلیارد تومان برای حمایت از تولید و صنعت در کشور پیش بینی شده که با انعقاد تفاهم با بانک صنعت و معدن این رقم تا هشت هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.
وی در خصوص ساز و کارهای صندوق توسعه ملی نیز گفت: این صندوق در جهت توسعه سرمایه گذاری های کشور است که دارای توجیه اقتصادی باشند.
یزدانی افزود: تامین سرمایه در گردش واحدهای صنعتی نیز از رسالتهای خطیر صندوق توسعه ملی است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: یک هزار واحد صنعتی نیمه تمام در استان مرکزی وجود دارد که باید با حمایت دولت و صندوق توسعه ملی هر چه زودتر وارد چرخه تولید شوند.
وی، در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر حمایت از واحدهای صنعتی زیان دیده در کشور نیز گفت: وزارت صنعت معدن و تجارت به دنبال شناسایی واحدهای صنعتی و تولیدی زیان دیده است که در صورت دارا بودن شرایط لازم برای حیات اقتصادی، زیر چتر حمایتی دولت قرار خواهند گرفت.
یزدانی اضافه کرد: افزایش مهلت بازپرداخت بدهی واحدهای تولیدی زیان دیده و اجرای مشوق های اقتصادی نیز ازدیگر برنامه های وزرات صنعت معدن و تجارت برای حمایت از تولید ملی است.ک/3
7112/559 / 1539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن