تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815325517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعرهاي سهيل محمودي به روايت هنرمندان خوشنويس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۱ب.ظ)
شعرهاي سهيل محمودي به روايت هنرمندان خوشنويس موسسه خيريه مهر گيتي نمايشگاهي از شعرهاي سهيل محمودي(شاعر و ترانه سرا) به روايت هنرمندان خوشنويس برگزار مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج، موسسه خيريه مهرگيتي، در ادامه تلاش براي مدرسه سازي در مناطق محروم و مرزي کشور و با همت و نيت خير اهالي فرهنگ و هنر، تعدادي از شعرهاي سهيل محمودي را در قالب بيش از 50 اثر خوشنويسي به قلم استادان و هنرمندان نامي کشور، براي فروش باهمت عالي، در معرض ديد علاقه مندان و مردم هنردوست و نيکوکار قرار خواهد داد.
بيش از 20 هنرمند خوشنويس از جمله اسرافيل شيرچي‌، محمد حيدري، رسول مرادي، حسين غلامي و ...در برپايي اين نمايشگاه مشارکت مي کنند.
به گزارش روابط عمومي مهر گيتي، اين نمايشگاه از 26تا 29 ارديبهشت ماه سال جاري در فرهنگسراي نياوران داير خواهد بود و صد درصد عوايد آن صرف امور فرهنگي و مدرسه سازي در مناطق محروم خواهد شد.
اين موسسه با کسب مجوز رسمي از وزارت کشور در هشت سال گذشته با مشارکت نيکوکاران بيش از 80 مدرسه در مناطق کمتر برخوردار کشور ساخته است.
حمايت از تحصيل دانش آموزان نيازمند، اهداي رايانه، ساخت و تجهيز کتابخانه و اهداي کتاب از ديگر طرح هاي مؤسسه خودگردان مهرگيتي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن