تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820526663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تئاتر ˈاین چند پدرˈ در فیروزکوه روی صحنه می رود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تئاتر ˈاین چند پدرˈ در فیروزکوه روی صحنه می رود دماوند- ایرنا- تئاتر ˈاین چند پدرˈ دومین اثر کارگردانی ˈحسن شهرآشوبˈ کارگردان مطرح تئاتر از فیروزکوه در این شهر روی صحنه می رود.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا، این روزها ˈامیر صوفیˈ، ˈمازیار بنارˈ، ˈمحمد کیانی رادˈ، ˈپریسا محمدپورˈ و ˈمینا درخشانیˈ مشغول تمرین صحنه های مختلف اثر تئاتر با عنوان این چند پدر برای بازبینی و داوری از سوی مسؤولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و آغاز نمایش عمومی در خرداد ماه هستند.
حسن شهرآشوب کارگردان این مجموعه که دومین اثر تئاتری اش را کارگردانی می کند، در گفت وگو با ایرنا اظهارکرد: عوامل، هنرمندان و دست اندرکاران این اثر از مهرماه سال گذشته به تناوب در حال تمرین برای نمایش آن هستند.
وی با بیان مختصری از داستان این تئاتر، افزود: این چند پدر که در قالب کمدی در حال نهایی شدن است، داستان پنج مردی است که در یک روز پدر می شوند.
شهرآشوب ادامه داد: داستان قصه در یک بیمارستان اتفاق می افتد، اما با ممانعت عوامل بیمارستان از ورود آنان به داخل زایشگاه، هر یک با ترفندی قصد ورود دارند که البته هیچ یک موفق نمی شوند.
وی که آثاری نظیر ˈچشم تنگˈ، ˈباغ زالزالکˈ، ˈعروسی ننه غلامحسینˈ، ˈعشق آبادˈ و ˈگدای دروغین، محتاج واقعیˈ را در کارنامه هنری خود دارد، متولد سال 1359 و کارمند شرکت تامین ماسه ریخته گری شهرستان فیروزکوه است.
گزارش ایرنا حاکی است؛ پیش از این در سال 91 ˈچشم تنگˈ نخستین اثر کارگردانی شهرآشوب رتبه سوم استان تهران را به خود اختصاص داده بود و خود وی جایزه نقش اول هنرپیشه مرد را در اثر عروسی ننه غلامحسین در ورامین به دست آورده بود.
تئاتر این چند پدر از روز 20 خردادماه آینده در مجموعه فرهنگی- هنری ˈامیری فیروزکوهیˈ (آفرینش سابق) فیروزکوه به نمایش عموم در می آید.
تهرام/8142/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن