تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820972127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روند نزولي بازار سرمايه در مقطع کوتاه مدت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۱۵ب.ظ)
روند نزولي بازار سرمايه در مقطع کوتاه مدت مدير سرمايه گذاري صندوق ارگ هومن گفت: روند بازار سرمايه در مقطع کوتاه مدت همچنان نزولي مي باشد بطوريکه روند بازار هنوز برنگشته و نياز به اصلاح جزيي دارد اما روند بازار در ميان مدت صعودي مي باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، رضازاده، مدير سرمايه گذاري صندوق ارگ هومن گفت: روند بازار سرمايه در مقطع کوتاه مدت همچنان نزولي مي باشد بطوريکه روند بازار هنوز برنگشته و نياز به اصلاح جزيي دارد اما روند بازار در ميان مدت صعودي مي باشد.
رضازاده تصريح کرد: پيش بيني مي شود با توجه به سيگنال هاي مثبتي که از مذاکرات دريافت مي شود، نتايج مذاکرات در مجموع مثبت خواهد بود حال بسته به ميزان حصول نتايج مثبت مذاکرات، در خرداد ماه مي توانيم شاهد صعود نيم تا يک واحدي پي بر اي کل بازار باشيم. چنانچه نتايج مذاکرات نيز منفي باشد به همين نسبت منجر به اتفاق ناخوشايند بر وضعيت بازار سرمايه خواهد شد. اما بنده نسبت به توافق نهايي مذاکرات خوشبين هستم و انتظار پيشروي روند مثبت مذاکرات هسته اي را دارم.
مدير سرمايه گذاري صندوق ارگ هومن عنوان کرد: به نظر مي رسد روند شاخص کل بورس تا نيمه ابتدايي خرداد ماه سال جاري همچنان توأم با نوسان همراه باشد علت اين امر ناشي از عدم تمايل بخشي از فعالين اقتصادي بر روند مذاکرات هسته اي مي باشد که اين قضيه منجر مي شود جهت گيري و جهش خاصي بر روند بازار صورت نگيرد و شاخص کل بورس تا خرداد ماه از مرز 80 هزار واحد نيز نتواند عبور کند.
رضازاده اظهار داشت: به نظر بنده روند بازار سرمايه با توجه به روند مذاکرات هسته اي و نوسان نرخ دلار، اگرچه در کوتاه مدت توأم با نوسان و اصلاح جزئي برخي صنايع مي باشد اما در مقطع بلندمدت صعودي و بسيار مطلوب خواهد بود.
مدير سرمايه گذاري صندوق ارگ هومن بيان کرد: پيش بيني مي گردد از خرداد ماه به بعد، با توجه به کاهش ريسک سياسي و سيستماتيک و همچنين به دليل کنترل نرخ تورم و سياست هاي دولت در اين خصوص از جمله کاهش نرخ سپرده هاي بانکي، شاهد رشد حجم معاملات و صعود شاخص کل بورس باشيم.
رضازاده عنوان کرد: به اعتقاد بنده بهترين مکان جهت سرمايه گذاري بازار سرمايه مي باشد. در بازار سرمايه با توجه به اينکه نقدينگي به شرکت هاي مولد جهت افزايش سرمايه و طرح هاي توسعه اي آنها تزريق مي گردد، لذا بدين طريق مي تواند منجر به رشد اقتصادي کشور نيز شود. همچنين سرمايه گذار مبتني بر تحليل، توانايي تخصيص نقدينگي خود به صنايع پربازده را نسبت به بازار پولي که با اعمال تسهيلات اقدام به تخصيص نقدينگي مي کند دارد و بدين طريق سرمايه گذار مي تواند بازدهي مطلوب تري را در بازار سرمايه نسبت به ساير بازارها با توجه به شرايط بنيادي شرکت ها و بسته به تحليل کسب نمايد. در نتيجه مي توان اظهار داشت که بازار سرمايه ميزان بازدهي مطلوبي را براي سرمايه گذاران خواهد داشت.
وي در خاتمه افزود: همچنين صنايع پالايشگاهي به دليل وجود طرح هاي توسعه اي بنزين سازي و بهره برداري آنها طي سال 93 و سال آينده، ارزش ذاتي بسيار بالا، اصلاح قيمتي مناسبي که طي اين مدت داشتند و به دليل اينکه نرخ دلار نسبت به بودجه آنها افزايش داشته است، لذا قادر خواهند بود حاشيه سود بيشتري نسبت به بودجه خود کسب نمايند و بازدهي مطلوبي را نصيب سهامداران کند. علاوه بر اين، صنعت سيمان چنانچه افزايش نرخ محصولات آنها از خرداد ماه اعمال گردد، مي توانند با توجه به کم ريسک بودن، بازدهي مطلوبي را به سهامداران خود اختصاص دهند













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن