تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814713892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد وزير دفاع از مراكز علمي و نظامي چين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۴ب.ظ)
بازديد وزير دفاع از مراكز علمي و نظامي چين حسين دهقان، وزير دفاع جمهوري اسلامي ايران، كه براي انجام يك ديدار رسمي سه روزه به كشور چين سفر كرده است، در ادامه ي برنامه‌هاي خود، از مركز فضانوردي چين كه سومين مركز فضانوردي جهان به شمار مي‌رود بازديد نمود.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين بازديد همچنين آخرين دستاوردهاي فضايي و برنامه‌هاي آينده ي اين مركز براي وي تشريح گرديد.
سردار دهقان همچنين از لشكر 24 نيروي هوايي و تيپ پياده، تيپ 196 نيروي زميني ارتش چين بازديد و در جريان فعاليت‌هاي آموزشي و عملياتي آن‌ها قرار گرفت.
همزمان با حضور وزير دفاع كشورمان در محل اين تيپ پياده ي واحدهاي رزمي آن با انجام مانور و تمرينات نظامي آمادگي‌هاي رزمي-عملياتي خود را به نمايش گذاشتند.
وزير دفاع كشورمان قرار است فردا و در آخرين روز سفر خود به چين با ارتشبد فان چان گوآنگ، معاون رئيس جمهور و معاون كميسيون نظامي كشور چين و همچنين آقاي يانگ جي چيه، دبير شوراي عالي ملي و عضو شوراي عالي دولتي چين، ديدار و گفت و گو كند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن