تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813125540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازار ICT کشور ۵۰ ميليارد دلاري مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۲۸ب.ظ)
بازار ICT کشور ۵۰ ميليارد دلاري مي‌شود رئيس سازمان فناوري اطلاعات ايران گفت طي ۴ سال آينده و با سرمايه گذاري دولت و بخش خصوصي حجم بازار ارتباطات و فناوري اطلاعات کشور تا حدود ۵۰ ميليارد دلار افزايش خواهد يافت.
به گزارش خبرگزاري موج، نصراله جهانگرد در ديدار اعضاي کنسرسيوم ايريانا، اظهار داشت: با ايجاد بنگاه هاي بزرگ تخصصي در حوزه هاي مختلف،‌مي توان پيشرفت ها و موفقيت هاي اقتصادي مورد نظر را محقق کرد. ايجاد اشتغال از طريق بنگاه هاي کوچک پيگيري و ايجاد رونق اقتصادي به کمک ‌ بنگاه هاي بزرگ تخصصي عملياتي مي شود.
وي افزود: در حال حاضر و با خروج اقتصاد کشور از محدوديت ها از يک سو و حل مسائل بين المللي از سوي ديگر، شرايط لازم براي حضور قوي تر بخش خصوصي و شکل گرفتن بنگاه هاي بزرگ تخصصي فراهم شده است.
جهانگرد خاطر نشان کرد: ايجاد بنگاه هاي بزرگ تخصصي متشکل از چند بنگاه کوچک و نهادينه شدن فرهنگ کار گروهي يکي از سرمايه هاي بزرگي محسوب مي شود که در تحقق برنامه هاي پيش رو بسيار موثر است.
معاون وزير ارتباطات با اشاره به رونق بازار ICT در آينده نزديک،‌تصريح کرد: طي چهار سال آينده در بازار حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات شاهد افزايش حجم بازار تا حدود 50 ميليارد دلار خواهيم بود که اين سرمايه گذاري از سوي دولت و بخش خصوصي انجام مي شود.
وي افزود: بدون حضور بخش خصوصي، تحقق اهداف پيش بيني شده در اين بخش غيرممکن است و براي اين منظور دولت مسير پيش روي حضور بخش خصوصي را ساماندهي و هموار مي کند و تنظيم قواعد و ضوابط کنترل بازار و همچنين ظرفيت سازي براي حرکت جديد،‌از جمله موضوعات مهمي است که بايد در اين مسير مورد توجه قرار گيرد.
جهانگرد با بيان اين مطلب که پياده سازي شبکه ملي اطلاعات از جمله برنامه هاي مهم در دست اجرا است گفت: شبکه ملي اطلاعات بستري است که روي آن انواع خدمات ارائه مي شود که اينترنت يکي از آن خدمت ها است.
وي خاطر نشان کرد: ثبت نام فاز دوم هدفمندي يارانه ها يکي از بارزترين سرويس ها بر بستر شبکه ملي اطلاعات بود به طوري که مردم از طريق يک ترمينال و به صورت همزمان، هم به سايت رفاهي و هم به اينترنت دسترسي داشتند و در واقع، روي بستر شبکه ملي اطلاعات، انواع خدمات ارتباطي و رفاهي به صورت مديريت شده قابل عرضه است و همه کاربران در هر زمان و هر مکان به صورت برخط (ONLINE)، مي توانند به سرويس هاي مختلف از جمله اينترنت دسترسي داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن