تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819854556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون دانشگاه آزاد اسلامی: فعالیت این دانشگاه مانع از خروج میلیاردها دلار از کشور شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون دانشگاه آزاد اسلامی: فعالیت این دانشگاه مانع از خروج میلیاردها دلار از کشور شد بجنورد - ایرنا - معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: فعالیت گسترده این دانشگاه نه تنها بار مالی برای دولت نداشته بلکه باعث ممانعت از خروج میلیاردها دلار از کشور شده است.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام ˈ تیمورعلی عسکریˈ عصر چهارشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با گرامی داشت یاد و خاطره استاد گرانقدر شهید ˈمرتضی مطهریˈ، گفت: تاکنون از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در داخل و خارج از کشور پنج میلیون نفر در رشته های مختلف تحصیلی دانش آموخته شده اند.
وی افزود: اکنون این دانشگاه دارای 470 واحد فعال در داخل و خارج است که در این واحدها یک میلیون و 650 هزار دانشجو زیر نظر 50 هزار اعضای هیات علمی تمام وقت، پاره وقت و حق التدریس مشغول تحصیل هستند.
وی با اشاره به این که مدیریت جدید این دانشگاه بر مشارکت هرچه بیشتر از نخبگان تاکید دارد، گفت: اکنون حدود 700 نخبه در سطح کشور از جمله نمایندگان مجلس، وزرای سابق، چهره های علمی، نمایندگان رهبری، چهره های علمی مناطق و استان ها در قالب هیات امنای استانی و شورای راهبردی مشورتی بدون استخدام در دانشگاه با مدیریت جدید همفکری دارند.
حجت الاسلام عسکری افزود: همچنین فعالیت شورای دانش بنیان زنان فرهیخته، شورای راهبرد اجتماعی و تعامل دانشگاه و مجلس شورای اسلامی، برنامه های دیگر مدیریت جدید برای توسعه دانشگاه آزاد اسلامی است.
وی در خصوص نحوه انتخاب مدیران واحدهای این دانشگاه هم گفت: مدیریت جدید در انتخاب مدیران واحدهای خود فکر فراجناحی براساس توجه به تخصص و کارآمدی و ابقای مدیریت دارد.
وی افزود: اگر مدیر واحد از سمت خود استعفا بدهد یا اصرار بر استعفا داشته باشد، استعفای وی از سوی مدیریت پذیرفته می شود.
امام جمعه بجنورد نیز با تبریک فرارسیدن گرامی داشت هفته معلم، گفت: استاد گرانقدر شهید مرتضی مطهری، عالمی بود که امام خمینی (ره) مهر تایید بر اندبشه او زد و دانشگاهیان و حوزویان باید اندیشه های این شهید گرانقدر را الگوی تربیت نسل جدید قرار دهیم.
حجت الاسلام ˈابوالقاسم یعقوبیˈ، پیراستن و آراستن را دو ویژگی مهم فکری شهید مطهری برشمرد و افزود: باید تلاش شود از فرصت هایی که به دست می آید از جمله گرامی داشت هفته معلم، بخشی از اندیشه های ناب شهید مطهری را برای نسل جوان مطرح کنیم.
وی با اشاره به این که امروز دانشگاه و حوزه با دو آسیب بزرگ شبهات و شهوات مواجه هستند، گفت: برای مقابله با این توطئه دشمنان باید از اندیشه های شهید مطهری بیشتر کمک گرفت.
نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی در استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی نیز از افزایش هشت برابری اعتبارات بخش فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 93 نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: بودجه خوبی برای انجام برنامه های فرهنگی بویژه فاخر در دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص یافته است.
دکتر ˈعبدالحمید حلمیˈ همچنین توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، تجاری سازی کارهای پژوهشی با تشکیل شرکت های دانش بنیان و تاسیس دکترای پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از جمله برنامه های سرپرست جدید این واحد دانشگاهی برشمرد.
در این آیین از زحمات دکترˈ محمدبیگدلیˈ رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد تقدیر و دکتر ˈعلی فیروزنیاˈ به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه معرفی شد.
فیروزنیا پیش از ˈمحمد بیگدلیˈ رییس سابق واحد بجنورد به مدت پنج سال ریاست و نیز دو سال معاونت آموزشی این واحد را در کارنامه داشت.ک/2
623
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن