تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819461182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همشهری در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همشهری در یک نگاه تهران- ایرنا- «سالمندی عمومی در راه است» و «درمان نظام سلامت در روز نخست» موضوع های مهم روزنامه همشهری در روز سه شنبه برای صفحه نخست است.


این روزنامه تیتر نخست را به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه سالمندی عمومی در راه است، اختصاص داد و نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در دیدار تعدادی از مسوولین جمعیت مامایی ایران همزمان با روز جهانی ماما عنوان کرد: در صورت استمرار سیاست ها و اقدامات نادرستی که منجر به تحدید نسل و کاهش شدید جمعیت جوان کشور در طول سال های آینده خواهد شد، دچار ضربه بسیار بزرگی به نام «سالمندی عمومی» خواهیم شد.
این روزنامه موضوع درمان نظام سلامت در روز نخست را انعکاس داد و افزود: طرح تحول نظام سلامت در 557 بیمارستان دولتی ایران کلید خورد. طرحی که شامل هفت محور اساسی است و مهم ترین وظیفه آن کاهش سهم پرداختی مردم از هزینه های بیمارستان تا سقف 10 درصد است. فرمان اجرای این طرح را حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان دولت یک شب قبل تر صادر کرده و گفته بود از دوشنبه سهم پرداختی مردم برای بستری در بیمارستان های دولتی، 27 درصد کمتر از سال گذشته خواهد بود. صبح دوشنبه رییس جمهور به وزارت بهداشت و درمان رفت تا از نزدیک در جریان اجرای این طرح قرار بگیرد. خبرنگار همشهری هم در نخستین روز اجرای طرح تحول نظام سلامت به بیمارستان های دولتی رفت.
روزنامه همشهری با انعکاس عنوان احتکار و گرانفروشی جنس ناجور بازار لوازم خانگی، آورده است: بازار لوازم خانگی که در روزهای پایانی سال گذشته و فروردین ماه امسال رونق نسبی را تجربه کرده بود، از چند هفته پیش به دلیل احتکار و کاهش شدید عرضه محصولات خارجی در نمایندگی های رسمی، انتظارات تورمی ناشی از نوسان نرخ ارز و سودجویی برخی فروشندگان با شوک دوباره ای مواجه شده است.
بازرسان در تهران کارشناسان در نیویورک، تیتر دیگر این روزنامه است. مذاکرات کارشناسی ایران و گروه 1+5 درباره گام پایانی توافقنامه ژنو از امروز در حاشیه سومین نشست کمیته مقدماتی کنفرانس بازنگری معاهدهNPT در تیویورک آغاز به کار می کند. این مذاکرات در حالی برگزار می شود که با فاصله چهار روز پس از آن، دور چهارم مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 در تاریخ 23 اردیبهشت در وین آغاز می شود. کارشناسان تیم مذاکره کننده هسته ای ایران و گروه 1+5 در نیویورک گردهم آمدند تا در خصوص موضوعات حل نشده گفت و گو کنند و راه حل ها را بررسی کنند.
این روزنامه با بازتاب عنوان اسامی 575 بدهکار بانکی به قوه قضاییه رفت. اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور دیروز اعلام کرد که 575 نفر به عنوان بدهکار کلان بانک شناسایی شده و اسامی این افراد به قوه قضاییه ارسال شده است.
**9128**9131
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن