تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818927352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خیمه های سلامت در مصلاهای نماز جمعه راه اندازی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه شهرکرد: خیمه های سلامت در مصلاهای نماز جمعه راه اندازی شود شهرکرد-ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد راه اندازی خیمه های سلامت در مصلاهای نمازجمعه استان را خواستار شد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈمحمدعلی نکونامˈ روز سه شنبه در نشست ماهانه ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری گفت:تشکیل خیمه های سلامت در اماکن نماز جمعه، اطلاعات مردم را در خصوص موضوعات بهداشتی افزایش می دهد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تجلیل از تعامل مجموعه بهداشت و درمان استان با ائمه جمعه، گفت:ائمه جمعه پزشک روح جامعه و مجموعه بهداشت و درمان، پزشک جسم جامعه هستند که می توان با تشکیل خیمه های سلامت در اماکن نماز جمعه، زمینه ساز سلامت فکر و روح مردم در نماز جمعه شد.
وی با تاکید بر لزوم اجرای برنامه های پیشگیری برای کاهش هزینه های درمانی مردم، تشکیل این خیمه ها را در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری ها موثر عنوان کرد.
وی همچنین، بیان مشکلات مردم از زبان ائمه جمعه را بیانگر دغدغه مند بودن امام جمعه از مشکلات بیان کرد.

ˈ مرتضی هاشم زادهˈ رییس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست، ابلاغ سیاست های کلی بخش سلامت از سوی رهبر معظم انقلاب را چراغ راه مجموعه بهداشت و درمان بیان کرد و افزود:نقش ائمه جمعه در آگاه سازی مردم در بخش سلامت بی بدیل است.
وی پیشگیری را لازمه سلامت جامعه بیان کرد و افزود:تنها مجموعه بهداشت و درمان، متولی سلامت جامعه نیست، بلکه همه دستگاه ها در خصوص سلامت جامعه مسوولند و در این میان، نقش ائمه جمعه پر رنگ تر است.
به گزارش ایرنا، معاونان بهداشتی، درمانی، آموزشی، فرهنگی، غذا و داروی دانشگله علوم پزشکی چهارمحال وبختیاری نیز در ادامه این نشست به تشریح اقدامات و برنامه های خود در راستای گسترش خدمات بهداشت و درمان پرداختند.
547/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن