تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820402630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسيرهاي ويژه دوچرخه‌سواري در مشهد رنگ‌آميزي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۰:۲۵ق.ظ)
مسيرهاي ويژه دوچرخه‌سواري در مشهد رنگ‌آميزي مي‌شود مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري مشهد از رنگ‌آميزي مسيرهاي ويژه دوچرخه‌سواري در سطح شهر خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدمهدي امامي‌ميبدي گفت: طي چند سال اخير در بحث احداث مسيرهاي ويژه دوچرخه اقدامات قابل توجهي انجام شده است که هم‌اکنون نيز اين طرح‌ها در نقاط مختلف شهر ادامه دارد.
وي افزود: يکي از مهم‌ترين اقداماتي که پس از احداث اين مسيرها بايد به اجرا برسد متمايز بودن آنها از ساير نقاط است که اين سازمان همه ساله در اوقات مختلف سال با رنگ‌آميزي مسيرها اين مهم را به انجام مي‌رساند.
امامي‌ميبدي افزود: در ابتداي سال 93 پروژه رنگ‌آميزي مسير دوچرخه امامت به طول 2 کيلومتر اجرا شد و در ادامه شاهد اجراي طرح مسير ويژه دوچرخه بلوار استقلال که هم‌اکنون عمليات عمراني آن به اتمام رسيده است به طول هزار و 200 متر به صورت رفت و برگشت خواهيم بود.
وي در پايان با اشاره به اين‌ که در چند روز گذشته شاهد پايان رنگ‌آميزي مسير دوچرخه شهيد صادقي بوديم، تصريح کرد: در برنامه آتي مسيرهاي ويژه کوهسنگي و ملک‌آباد نيز در دستور اجرا قرار گرفته است که طبق اولويت‌بندي اجرا خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن