تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820733182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگراه مشهد – دوغارون در بخش ترانزیت کالا از جایگاه ویژه ای برخوردار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر راه و شهرسازی: بزرگراه مشهد – دوغارون در بخش ترانزیت کالا از جایگاه ویژه ای برخوردار است مشهد – ایرنا – وزیر راه و شهرسازی گفت : محور ترانزیتی مشهد – دوغارون با اتصال مرکز کشور با تنها پایانه مرزی مرتبط با کشور افغانستان از جایگاه ویژه ای در شبکه حمل و نقل و ترانزیت کشور برخوردار است.


به گزارش ایرنا، ˈعباس آخوندیˈروز جمعه در مراسم بهره برداری از پروژه قطعه سوم باند دوم محور فریمان- تربت جام و کنارگذر تربت جام اظهار داشت: بزرگراه مشهد – سنگ بست – فریمان – تربت جام – دوغارون همچنین مهم ترین محور شریانی شرق کشور محسوب می شود.
وی اظهار داشت: توسعه راهها در واقع توسعه اقتصادی را به دنبال دارد و احداث مسیرهای ارتباطی جدید در طول تاریخ همواره یکی از عوامل موفقیت دولت ها در عرصه تولید و بازرگانی داخلی و خارجی بوده است.
وی افزود: از این رو ارتقای کیفیت محور مشهد - دوغارون برای افزایش کیفیت و ضریب ایمنی ترانزیت کالا از اولویت های وزارت راه و شهرسازی در بخش توسعه شبکه راهها به شمار می رود.
وی در خصوص مشخصات فنی پروژه قطعه سوم باند دوم محور تربت جام – فریمان، گفت: این پروژه از کیلومتر 43 روستای مومن آباد تا کیلومتر64 روستای کته شمشیر بطول 20 کیلومتر احداث شده است که با احتساب طول رمپ ها و دوربرگردان ها به 27 و نیم کیلومتر می رسد.
آخوندی در خصوص حجم خاکبرداری ها و خاکریزی های این پروژه گفت: برای اجرای این پروژه یک میلیون و 582 هزارمتر مکعب عملیات خاکی و 34هزار 436 مترمکعب بتن ریزی و 53 هزار و 845 تن آسفالت انجام شده است.
وی با اشار ه به عملیات اجرایی بزرگراه کنارگذر تربت جام گفت: این پروژه بصورت بزرگراه با چهار خط عبور در دو باند مجزای رفت و برگشت بطول 13 کیلومتر احداث شده که با احتساب طول رمپ ها و تقاطع های غیر همسطح طول آن به 27 کیلومتر، به منظور ارتقای ایمنی محور، چهار تقاطع غیرهمسطح جهت ارتباط با راه های فریمان، تایباد و باخرز احداث شده است.
وزیر راه و شهرسازی افزایش ایمنی، کاهش ترافیک، افزایش ایمنی تردد، رونق اقتصادی سه شهرستان در مسیر، حذف مشکلات تردد درون شهری خودرو های بین شهری، کاهش مصرف سوخت، کاهش آلاینده های زیست محیطی و کمک به پیشرفت اقتصادی و توسعه بازرگانی کشور را از جمله مزایای تکمیل این پروژه اعلام کرد
وی گفت: از دیگر مزایای بهره برداری از این پروژه، دسترسی به آزادراه کنارگذر شمالی و بزرگراه مشهد، چناران و قوچان است که بدین طریق تردد خودروهای بین دو محور ترانزیتی مشهد، فریمان، تربت جام، دوغارون و مشهد به قوچان برای اتصال سه پایانه مرزی دوغارون، باجگیران و لطف آباد تسهیل شده و از تردد این خودروها در محدوده شهری پیشگیری می شود.
وی خاطر نشان کرد:اگر احداث راهها با هدف خاص و با در نظر گرفتن تمامی جوانب طراحی شوند دیگر شاهد سوانح جاده ای نخواهیم بود.
7489/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن