تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820241211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گرشاسبی: فدراسیون کشتی با تدبیر مشکلات موجود را حل خواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گرشاسبی: فدراسیون کشتی با تدبیر مشکلات موجود را حل خواهد کرد تهران - ایرنا - مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان گفت: مشکلات اخیر «محمد بنا» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با تدبیر برطرف می شود.


«حمیدرضا گرشاسبی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه من به مسایل فنی ورود پیدا نمی کنم، اظهار داشت: اعضای هیات رییسه و کادرهای اجرایی و فنی فدراسیون کشتی موظف هستند هرچه سریع تر مشکلات به وجود آمده را مرتفع کنند.
وی ادامه داد: معتقد هستم مسوولان فدراسیون کشتی، این موضوع را رفع و رجوع خواهند کرد و بعید می دانم مشکلات خاصی در این زمینه به وجود بیاید.
مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان افزود: کارهای بزرگ، حاشیه های بزرگی هم به همراه دارد و کشتی ایران که از
جایگاه خوبی برخوردار است، حاشیه های بزرگی در سر راهش قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه این مشکلات در مقاطع گذشته نیز در تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران وجود داشته و نگران کننده نیست، ادامه داد: «رسول خادم» با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، مسایل به وجود آمده را حل و فصل خواهد کرد.
وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وزارت ورزش و جوانان برای توسعه ورزش در شهرستان ها و مناطق محروم چه اقداماتی را امسال انجام خواهد داد، گفت: نقشه راه ورزش و جوانان در استان ها عملیاتی و طراحی شده است تا از ظرفیت و توانمندی علمی استان ها در قالب شورای راهبردی استفاده کرده تا کارها به صورت علمی و طبق نقشه انجام شود!
وی ادامه داد: در نشستی با حضور وزیر ورزش و جوانان در این زمینه تمامی استان ها مورد ارزیابی قرار گرفتند.
گرشاسبی با بیان اینکه ابقای مدیران کل چهار استان کشور در حال بررسی است، گفت: در آینده نزدیک به جمع بندی هایی خواهیم رسید که این مدیران ابقا و یا جابجا شوند.
تهرام. 564/7247
ورزشی. ** 1589 **
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن