تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820523924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گام نخست در تحقق نظام سلامت در سمنان اجرایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در دولت دبیر و امید گام نخست در تحقق نظام سلامت در سمنان اجرایی شد سمنان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از آغاز اجرای برنامه تحول نظام سلامت در این استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح از امروز هزینه های درمانی از جیب مردم کاهش یافت.


ˈمهدی شادنوشˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: برنامه تحول نظام سلامت دارای هفت بسته اجرایی در زمینه های مختلف است.
وی رایگان شدن زایمان طبیعی، کاهش میزان پرداختی از جیب مردم و پرداخت 10 درصد از صورت حساب توسط مردم، برنامه حمایت از ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، حضور پزشکان متخصص مقیم در بیمارستانها، ارتقای کیفیت خدمات ویزیت در بیمارستانها، ارتقای کیفیت اقامت در بیمارستان و حمایت مالی از بیماران صعب العلاج، خاص و نیازمند را هفت بسته اجرایی این طرح برشمرد.
شادنوش خاطرنشان کرد: از امروز رایگان شدن زایمان طبیعی و کاهش پرداخت از سوی مردم در بیمارستانهای دولتی اجرایی شد و ارتقای کیفیت خدمات نیز منوط به تامین و تجهیز بیمارستانها است که به تدریج اجرایی می شود.
وی با تاکید بر اینکه با اجرای این طرح به سیستم ارجاع نزدیک می شویم گفت: در این طرح سلسله مراتب در امور درمانی رعایت شده و طرح پزشک خانواده نیز در آینده در یکی از شهرهای زیر 50 هزار نفر اجرایی می شود.
وی متذکر شد: در قالب این طرح بخشی از هزینه ها از طریق بیمه مراجعین و مابقی از طریق یارانه ها تامین می شود.
شادنوش در خصوص افرادی که بیمه نیستند به ثبت نام از این گونه افراد اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح از افراد فاقد هرگونه بیمه ثبت نام می شود و افرادی نیز که فاقد بیمه باشند روی تخت بیمارستان بیمه می شوند.
وی بر نظارت کامل بر حسن اجرای این طرح توسط بازرسان خبر داد و گفت: در قالب این طرح پزشکان علاوه بر دریافت هزینه ها مطابق تعرفه های اعلام شده مجاز به دریافت هیچگونه وجهی در بیمارستان ، مطب و ... نیستند.
شادنوش خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده خلاف می توانند موضوع را از طریق شماره تلفن 09123311891 که به صورت شبانه روزی فعال است گزارش کنند.
وی گفت: کاهش هزینه های درمانی مشمول برخی از امور از جمله خدمات ناشی از ضرب و جرح، خودکشی، اقامت در اتاق انفرادی و هزینه های خدمات خصوصی (VIP) نمی شود.
دانشگاه علوم پزشکی سمنان دارای شش بیمارستان دولتی در شهرهای سمنان، دامغان، گرمسار و ... است.ک/3
599/608
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن