تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815283818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی بیمارستان تخصصی زنان در اردبیل پیگیری می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل پورفرضی:
راه اندازی بیمارستان تخصصی زنان در اردبیل پیگیری می شود
اردبیل – خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: راه اندازی بیمارستان تخصصی زنان در استان در دستور کار بوده و به قوت پیگیری می شود.



فرهاد پورفرضی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: قرار بود بیمارستان یکی از دانشگاه های مرکز استان به منظور ایجاد این مرکز درمانی مورد استفاده قرار گیرد. وی افزود: در حال حاضر تائید قطعی آن از سوی مسئولان استانی و همچنین مسئولان دانشگاه در دست بررسی است. به گفته پورفرضی این بیمارستان در نظر دارد خدمات تخصصی ویژه زنان از جمله بارداری، مشاوره، خودمراقبتی و بیماری های زنان را پوشش دهد. وی با بیان اینکه بر خلاف سرطان هایی مانند معده سرطان رحم در این استان کمترین شیوع را دارد، اضافه کرد: در عین حال وجود بیمارستان تخصصی برای بیماری های زنان ضرورت دارد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بخشی از این ضرورت را به دلیل مراجعه پی در پی اتباع آذری برای درمان عنوان کرد و افزود: اردبیل قابلیت تبدیل شدن به قطب درمان شمال غرب کشور را دارا است. کاهش محسوس آمار مرگ و میر نوزادان پورفرضی اضافه کرد: در سال های اخیر به ویژه بعد از انقلاب بهداشت عمومی زنان و کودکان با افزایش چشمگیری همراه بوده است. وی با بیان اینکه قبل از انقلاب آمار مرگ و میر نوزادان 24.9 در هزار تولد بود، اضافه کرد: این رقم در بعد از انقلاب به 8.81 درهزار تولد رسیده است. به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرگ و میر نوزادان زیر یکسال نیز از 35.7 به 13.22 در هزار تولد رسیده است. وی افزود: مرگ و میر کودکان زیر پنج سال نیز از 44.7 به 16.12 در هزار تولد کاهش یافته است.


۱۳۹۳/۲/۱۵ - ۰۹:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن