تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820097696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه روابط با کشورهاي همجوار در صدر برنامه‌هاي اتاق است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱:۱۱ق.ظ)
دبير اجرايي اتاق اردبيل: توسعه روابط با کشورهاي همجوار در صدر برنامه‌هاي اتاق است نايب رئيس اتاق اردبيل در جلسه مشترک با مديرعامل شرکت اطلس جت ترکيه در ايران که در اتاق اردبيل برگزار شد، توسعه روابط با کشورهاي همجوار را در صدر برنامه هاي اين اتاق اعلام كرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اتاق اردبيل، بهروز پورسليمان گفت: توسعه خطوط هوايي و ريلي يکي از زمينه‌ هاي مهم توسعه استان است و اميدواريم با توسعه اين خطوط بسياري از مشکلات مردم و به ويژه بازرگانان رفع شود.
دبير اجرائي اتاق بازرگاني اردبيل نيز با تأکيد بر راه اندازي پرواز اردبيل به استانبول و اردبيل به وان؛ حمايت اتاق بازرگاني را از فعالين بخش خصوصي در اين زمينه خاطر نشان ساخت واظهار اميدواري کرد با ايجاد اين خط هوايي حتي بسياري از ساکنان کشورجمهوري آذربايجان نيز به لحاظ شرايط اقليمي ونزديکي به کشورمان از اين خطوط هوايي استفاده کنند.
حسين وثوقي‌ايراني سرمايه‌گذاري تجار دو کشور در خاک يکديگر را با انجام پرواز مستقيم اردبيل – استانبول و اردبيل- وان را مناسب دانست و ادامه داد: اميدواريم با ايجاد پرواز مستقيم شاهد افزايش توسعه روابط صاحبان تجاري و اقتصادي ميان بازرگانان و سرمايه‌گذاران دو کشور باشيم.
وي با اشاره به ظرفيت‌هاي گردشگري دو کشور از مدير شرکت اطلس جت ترکيه در ايران خواست که هرچه سريع‌تر در جهت ايجاد اين شرکت هواپيمايي اهتمام ورزد تا حجم گردشگرها نيز افزايش يابد.
علي يادگاري مدير شرکت اطلس جت ترکيه در ايران با اشاره به ظرفيت‌هاي اردبيل در حوزه گردشگري، شرايط جغرافيايي و اقتصادي لزوم توسعه خطوط هوايي را در اردبيل مورد تأکيد قرار داد و اضافه کرد: سعي خواهيم کرد هرچه زودتر با همکاري بخش‌خصوصي به اين امر مهم اقدام كنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن