تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814711090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نائب رییس مجلس: کاروان علمی ایران اسلامی با سرعت پیش می رود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نائب رییس مجلس: کاروان علمی ایران اسلامی با سرعت پیش می رود انزلی - ایرنا - نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کاروان علمی کشور برغم تهدیدها، با سرعت پیش می رود چراکه ریشه های اعتقادی و فرهنگی، مسیر حرکت ما را هموار کرده است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈسید محمدحسن ابوترابی فردˈ عصر یکشنبه در همایش مشترک کمیته های اجرایی بسیج دانش آموزی گیلان در شهرستان ساحلی انزلی اظهار کرد: برنامه ریزی های آموزشی و تربیت نیروی انسانی باید بر مبنای نیاز کشور باشد.
وی ادامه داد: دو نهاد آموزش و پرورش و آموزش عالی، باید کاربردی باشند و راه را برای تربیت نیروی انسانی در حوزه های مورد نیاز کشور هموار کنند.
نائب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمترین رسالت آموزش و پرورش تربیت انسان است، تصریح کرد: جوامعی پیشرفته خواهند بود که در حوزه تربیت انسانی قدم بردارد.
حجت الاسلام ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: مسئولیت اعتلای کشور بر شانه معلمان و تقویت اقتدار ملی در سایه آموزش و پرورش قدرتمند، آموزگاران خدوم و عالم میسر است.
ˈغلامعلی جعفرزاده ایمن آبادیˈ یکی از نمایندگان شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش؛ فرهنگ را سرلوحه همه امور خواند و با اشاره به انتشار 130 میلیون جلد کتاب در سال برای دانش آموزان کشور گفت: تعلیم و تربیت سازندگان جامعه فرصت خطیر اجتماعی دراختیار آموزش و پرورش است که باید از آن استفاده کند .
وی با بیان اینکه ابزار مناسب برای تقویت فرهنگ در اختیار آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد : این رسالت سنگین برعهده همه کادر آموزش و پرورش به ویژه ایثارگران، بسیجیان و خانواده شهدای شاغل در آموزش و پرورش است .
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه خانه ملت در ادامه خواستار پیگیری بحث درمان ایثارگران و قانون جامع ایثارگران از سوی نایب رییس مجلس شورای اسلامی شد.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز دراین همایش با قدردانی از تلاش های معلمان گفت: معلمی، شغل انبیاء است و تعلیم و تربیت اسلامی باید توسط فرهنگیان نهادینه شود .
ˈ مهدی حاجتی ˈ خاطر نشان کرد : فرهنگیان بسیجی در نهادنیه شدن تعلیم و تربیت اسلامی و فرهنگ والای دینی، نقش اساسی دارند.
در خاتمه این مراسم که در مجتمع فرهنگیان دهکده ساحلی انزلی برگزار شد؛ از فرهنگیان بسیجی و ایثارگر نمونه استان گیلان تجلیل بعمل آمد.
بیش از 380 هزار دانش آموز، در حدود چهار هزار واحد آموزشی استان گیلان در سایه تلاش های معلمان، مشغول تحصیل و علم آموزی هستند.ک/2
620/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن