تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821060143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستیابی به الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت نیازمند تعامل تمام سازمانهاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون سپاه پاسداران: دستیابی به الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت نیازمند تعامل تمام سازمانهاست ارومیه - ایرنا - معاون طرح و برنامه راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دستیابی به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و همچنین تحقق آرمانهای نظام اسلامی تنها در گرو همکاری تمام سازمانها و نهادها به خصوص حضور سپاه و بسیج در کنار این سازمانهاست که باید بیش از گذشته به این مورد توجه شود.


سردار محمد تولایی روز چهارشنبه در همایش یک روزه تبیین و توجیه برنامه های بسیج مستضعفین در آذربایجان غربی که با حضور فرماندهان رده های شهرستانی سپاه و بسیج و مسوولان اقشار مختلف بسیج در استان برگزار شد افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین نقش مهم و اساسی در تحقق شعار سال دارند چرا که به عنوان محور اصلی حرکت های اقتصادی و فرهنگی محسوب می شوند.
وی اضافه کرد: مدیریت جهادی و عزم ملی به صورت کلی در شکل گیری سازمان بسیج مستضعفین نمود می یابد و تاکید مقام معظم رهبری در بیان مدیریت جهادی برای شکل گیری جامعه نوین اسلامی به این دلیل است که تشکیل جامعه نوین اسلامی یکی از اهداف تشکیل انقلاب اسلامی به دستور امام (ره) بوده است و امروزه باید مدنظر باشد.
معاون طرح و برنامه راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: همراهی دولتها با سپاه و بسیج موجب سهولت در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده می شود و به این ترتیب می توان شاهد رشد امنیت و آرامش روانی در جامعه بود.
وی اظهار کرد: مقوله فرهنگی که به عنوان دغدغه مقام معظم رهبری در نامگذاری سال مورد توجه قرار گرفته، در جهان امروزی یکی از مطالبات اساسی مردم است که در ایران اسلامی این امر به خوبی نمود یافته است.
سردار تولایی گفت: ما خود را موظف به عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق شعار سال می دانیم و باید در این مسیر با تمام توان حرکت کنیم.
وی با بیان اینکه بسیج شاهکاری در تمام عرصه های نظام اسلامی است افزود: این نیرو با پشتیبانی مردمی خود توانسته در تمام صحنه ها موفقیت های بی شماری به دست آورد و به این ترتیب زمینه شکل گیری انقلاب جهانی اسلام را ایجاد کند.
سردار مجید ارجمندی فر جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیز در این نشست گفت: اولویت اصلی عملکرد سپاه در منطقه شمالغرب کشور شامل محرومیت زدایی از مناطق محروم و توجه به مردم یاری در تمام رده های سپاه و بسیج است که در این راستا باید از توان بسیج مردمی استفاده کنیم.
وی افزود: ارتقای سطح معنویت در میان نیروهای تحت امر، آموزش در راستای ایجاد آمادگی بنا به فرمایشات رسول اکرم (ص) و بزرگان دینی و همچنین ارتقای روحیه جهادی نیروها برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده جزو مهم ترین برنامه هایی است که در سال جاری دنبال آن هستیم.
وی اظهار کرد: حضور بارز سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین در برنامه های مختلف و پروژه های متنوع نمادی از همراهی نیروهای این دو نهاد با مردم است که در شرایط فعلی به خوبی نمایان است.
سردار ارجمندی فر گفت: نیروهای سپاه و بسیج در آذربایجان غربی و استان های شمالغرب آمادگی کامل خود برای مقابله با هرنوع تهدید دشمنان را حفظ کرده اند و در کنار مردم برای آبادانی این مناطق تلاش می کنند.
وی اظهار کرد: این نیروی مردمی و ولایی همیشه در پشتیبانی از ولی فقیه و مرزهای ایران اسلامی پیشقدم بوده و همچنان انسجام و اتحاد خود را در این راه حفظ و دشمنان را مایوس خواهد کرد.
این همایش یک روزه با حضور فرماندهان رده های شهرستانی سپاه و بسیج و مسوولان اقشار مختلف بسیج در ارومیه برگزار شد.
7125/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن