تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805170314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نایب رییس مجلس شورای اسلامی: ایران وارد مرحله نوینی از حیات شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نایب رییس مجلس شورای اسلامی: ایران وارد مرحله نوینی از حیات شده است رفسنجان- کرمان- ایرنا- نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز دوران جدید و شرایط ویژه ای را تجربه می کند و وارد یک مرحله نوین از حیات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خود شده و از چالش های سخت و شکننده عبور کرده است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدˈمحمدحسن اوبوترابی فردˈ روز پنجشنبه در جمع مدیران رفسنجان در فرمانداری این شهرستان، با اشاره به اینکه به طور معمول هیچ کشور و ملتی قدرت عبور از گذرگاه های سخت و شکننده را در قرن اخیر نداشته است، افزود: ما وارد مرحله جدید شده ایم.
وی تصریح کرد: نیروهای رزمنده، روحانیون، مدیران و علما خوب می دانند که گذر با اقتدار از گذرگاه سخت دفاع مقدس کار بزرگی بود که بدست توانای امام و امت وفادار به او و دلباخته به ساحت مقدس اسلام و متوسل به خداوند برمی آمد.
حجت الاسلام ابوترابی فرد اظهار کرد: نمی توان تصور کرد که در یک صف آرایی نابرابر در برابر همه قدرت های شیطانی، نظامی، اقتصادی، سیاسی و رسانه ای ایستاد و یک تهدید بزرگ را به یک فرصت استثنایی و بی بدیل تبدیل کرد.
وی ادامه داد: این کار با عزم و اراده ملی، مدیریت جهادی و تکیه بر فرهنگ متعالی اسلام و با بهره از همه ظرفیت های درونی نظام بدست آمد.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: در دفاع مقدس هیچ نگاهی به بیرون از مرزها نداشتید در بیرون از این مرزها علامتی جز تهدید دریافت نمی شد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان استقلال و عزت ملت ایران، این عزت و استقلال را علامت روشن در بیداری اسلامی می دیدند و برای خاموش نمودن چراغ اسلام و تضعیف حرکت آن از همه ابزار و ظرفیت ها استفاده کرده است.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: تهدیدها، تخریب ها و تحرک های سیاسی، خلق آشوب ها مانند جریان فتنه سال 88 و تلاش برای ایجاد شکاف توطئه های بزرگی بود که ایران را با آن روبرو کرد.
وی تصریح کرد: سرانجام ارجاع پرونده به شورای امنیت، تحریم بانک مرکزی و شبکه بانکی کشور از اقداماتی بود که هر نظام سیاسی را از حرکت باز می داشت.
حجت الاسلام ابوترابی فرد، افزود: تحریم بانک مرکزی در ادبیات سیاسی مساوی با سقوط یک نظام است و غرب از همه این ابزارها در بالاترین سطح ممکن استفاده کرد و تنها بانک مرکزی نبود بلکه تحریم فروش نفت ایران، تحریم مبادلات تجاری با کشور ایران و تلاش برای قطع رابطه اقتصادی غرب و ایران با هدف تسلیم شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر خواسته های استکباران در دستور کار آنها بود.
وی بیان کرد: در قدم اول یکی از خواسته های آنها توقف فعالیت های هسته ای بود حتی کسانی که با اشاره آنها به ایران سفر کردند از جمله رییس جمهور برزیل و نخست وزیر کشور ترکیه، دو چهره برجسته آمریکای لاتین و آسیا، به طور رسمی اعلام کردند که مذاکرات بین ایران و غرب نهایی شده است.
وی دلیل این نهایی شدن مذاکرات بین ایران و غرب را چنین بیان کرد: آمریکا و متحدانش به این نتیجه رسیدند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال ضعف است و ارجاع پرونده به شورای امنیت، شکست تلخ و آغازی برای عقب نشینی ایران است به همین خاطر توافق تهران را قبول نکردند.
حجت الاسلام ابوترابی فرد، افزود: همین اعمال فشارها بود که در نهایت دنیا شاهد مدیریت قاطع و عزم خلل ناپذیری رهبری و حضور و مشارکت سرنوشت ساز ملت ایران در میدان سخت و پرچالشی است که از آن با قدرت الهی عبور کرده ایم.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: گذر از موضع پر خطر حماسه اقتدار آفرین سیاسی 24 خرداد سال گذشته با مدیریت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و مشارکت مردم و جریان های سیاسی کشور شکل گرفت.
وی خاطرنشان کرد: این خروجی، یک رویارویی سخت اقتصادی و سیاسی همراه با تهدیدات و خلق یک نقطه قدرت در جمهوری اسلامی بود.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با این باور که امروز نقشه سیاسی غرب به طور کامل تقلیل یافته است، افزود: آمریکا و متحدانش بعد از تحریم دفاع مقدس، تحریم های بسیاری از جمله ارجاع پرونده به شورای امنیت، تحریم نفت و بانک رمرکزی بر ما اعمال کرد که راهبرد آنها تغییر کرده است و به جایی رسیده اند که تنها راه ارتباط با ایران یک مذاکره و گفتگوی متوازن است و باید از این فرصت استفاده کرد.
وی گفت: ما به دوران جدید حیات سیاسی وارد شده ایم و موقعیت سیاسی و جایگاه قدرتمند نظام را در معادلات جهان تثبیت نموده ایم و عزم و اراده ایران را با زیاده خواهی سلطه گران و قدرت مداران تبیین کرده ایم.
حجت الاسلام ابوترابی فرد، اضافه کرد: آنها به این نتیجه رسیده اند که مذاکرات متوازن با ایران داشته باشند و با قبول جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازیگر سیاسی مقتدر و موثر در منطقه و جهان حرکت آینده خود را تنظیم کند.
وی با اشاره به اینکه گفت و گوهای ژنو هم از همین راهبرد نشئت می گیرد، افزود: آنها اعلام کردند فشارها و تحریم ها و تهدیدها علیه ایران برای توقیف فعالیت های هسته ای ایران بود لذا ما بیش از 19 هزار سانتریفیوژ فعال داریم و آب سنگین اراک نیز نهایی شده و رآکتور آن مشغول فعالیت است.
وی خاطرنشان کرد: امروز یکی از بهترین دوران ها را از نظر اقتدار سیاسی و تعامل قوای سه گانه در زیر عمود قدرتمند رهبری سپری می کنیم و باید فصل جدید را با افزایش اقتدار تثبیت کرد و به قله های رفیع رسید و اقتدار ما در سایه عینی کردن و عمل کردن شعار رهبری در مورد عزم ملی، اقتصاد و فرهنگ است.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقتصاد و حرکت رو به رشد ایران یکی از نقاطی است که دشمن برای اعمال فشارها و تهدیدها بر ایران در نظر گرفته است.
وی تاکید کرد: برای رسیدن به نقطه مطلوب اقتصادی باید در سایه تولید مبتنی بر علم و فن آوری و دانش و توکل به خداوند حرکت کرد.
حجت الاسلام ابوترابی فرد، با بیان اینکه در سال های اخیر با کاهش بهره وری مواجه بودیم، گفت: با اینکه در برنامه توسعه پنجم پیش بینی شده بود که حداقل رشد 30 درصدی را در عرصه بهره وری داشته باشیم اما در تهدیدات و قطع رابطه با کشورهای دیگر، هزینه های جاری و عمرانی کشور با درآمدهای حاصل از فروش نفت و میعانات گازی تامین می شد.
وی فروش سرمایه را کسب درآمد ندانست و افزود: سرمایه در سایه تولید پایدار و ماندگار بدست می آید بنابراین نباید از فروش سرمایه هزینه های جاری را تامین کرد.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید میدان را برای حضور و مشارکت فعالان عرصه اقتصادی و کارآفرینان فراهم کرد تا به جایگاهی که زیبنده نظام است برسیم.
وی تولید و اشتغالزایی را از اهداف ارزشمند و مورد تاکید رهبر انقلاب برشمرد که در اقتصاد مقاومتی و در سایه عزم ملی و مدیریت صحیح تحقق می یابد.
حجت الاسلام ابوترابی فرد، در ادامه سخنان خود از شیخ ˈمحمد هاشمیانˈ امام جمعه فقید رفسنجان، به عنوان یک تکیه گاه برای دفاع مقدس یاد کرد و گفت: در تاریخ جنگ های جهان سابقه ندارد که اسیران برای پایان جنگ شعار ندهند، یکی از عوامل فشار برای آتش بس اسرا هستند که اسرای ایرانی در جنگ بین ایران و عراق، دو روز تلخ داشتند که یکی جشن و پایکوبی نیروهای عراقی به خاطر قبول آتش بس توسط ایران و دیگر خبر رحلت رهبر بنیانگذار جمهوری اسلامی بود.
وی تصریح کرد: این ایستادگی ملت، در کنار دولت ارتش و سپاه، پیروزی را خلق کرد و دفاع مقدس مرهون حضور مردم و مشارکت آنها بوده است.
وی تاکید بر اینکه امروز هم اقتصاد با حضور مردم رونق می یابد، افزود: یکی از مسائل کلیدی برای حرکت، فرهنگ است.
وی با اشاره به اینکه روحانیت کلید واژه فرهنگ در تمامی عرصه هاست، افزود: خداوند به حاج شیخ ˈعباس پورمحمدیˈ سلامت و شفای عاجل عنایت کند که خانه وی مهد اندیشه و علم و فرهنگ بود و جایگاه افراد مبارزه طلب با طاغوت بود به گونه ای که رهبر انقلاب در سخنانشان به این اشاره می کنند که خانه این عالم ربانی، پایگاه خلق فرهنگ و اندیشه و ایمان در زمان طاغوت و رژیم ستمشاهی بود.
حجت الاسلام ابوترابی فرد، با بیان اینکه شیخ محمد هاشمیان این راه را تداوم بخشید گفت: این چنین افراد در راستای اندیشه ها، اعتلای دین، فرهنگ اسلامی و رسیدن به اهداف و آرمان های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداشتند.
وی به مقوله انسان با فرهنگ یعنی انسان با تقوی اشاره و تصریح کرد: در خطبه های امام علی (ع) در نهج البلاغه به انسان با فرهنگ، به عنوان انسان با تقوی اشاره شده و ما باید بدانیم که افق و دید نهایی رسیدن به نتیجه مطلوب و با کیفیت در سایه ایمان، نماز و اعمال واجب و تقوی است.
وی خاطرنشان کرد: مدیران پیشگام عرصه فرهنگ هستند و تحقق شعار رهبری در آراستگی هرچه بیشتر مسوولان به تقوی که همان آراسته شدن به ارزش های فرهنگ است، ممکن خواهد بود.ک/2
7443/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن