تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819377243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدود 400 دستگاه از واگن های باری راه آهن شمال تعمیر و بازسازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حدود 400 دستگاه از واگن های باری راه آهن شمال تعمیر و بازسازی شد ساری - ایرنا - مدیرکل راهن شمال گفت: در سال گذشته 378 دستگاه از واگن قطارهای باری راه آهن شمال درایستگاه بندر ترکمن تعمیر و بازسازی شد.


ˈیوسف گرانپاشاˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ، 269 دستگاه واگن مسقف ، 89 دستگاه واگن مخزندار ، 15 دستگاه واگن لبه کوتاه و پنج دستگاه واگن شن کش تعمیر و بازسازی اساسی شد.
وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را حدود 9 میلیارد ریال ذکرکرد و اظهارداشت: به طور میانگین برای تعمیر و بازسازی هر واگن باری حدود 34 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه در فروردین ماه سال جاری نیز 31 دستگاه دیگر از واگن های باری راه آهن شمال در ایستگاه بندر ترکمن مورد بازسازی قرارگرفت ، گفت: کارخانجات تعمیر و بازسازی واگن های باری بندر ترکمن پس از حدود هشت سال غیرفعال بودن اواخر سال 1389 مجددا راه اندازی شد که پس از پیگیری های صورت گرفته و دریافت مجوز و طی مراحل قانونی ، با قرار داد سه ساله به بخش خصوصی واگذار شد.
مدیرکل راه آهن شمال افزود: در این کارخانجات واگن هایی که نیاز به تعمیر دارند ، پس از بازسازی در چرخه سیر شبکه ریلی مورد استفاده قرار می گیرند.
گرانپاشا ادامه داد: با راه اندازی مجدد کارخانجات واگن های باری راه آهن در ایستگاه بندر ترکمن در مراحل ابتدایی برای 55 نفر شغل ایجاد شد.
علاوه بر جا به جایی روزانه حدود شش هزار مسافر ، سالانه نیز بیش از دو میلیون تن کالا از طریق راه آهن شمال به مناطق مختلف کشور حمل می شود.ک/3
2501/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن