تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819997121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقال یافته ها به بهره برداران کشاورزی اولویت سازمان تحقیقات است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور انتقال یافته ها به بهره برداران کشاورزی اولویت سازمان تحقیقات است سمنان - ایرنا - معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور مهمترین رویکرد این سازمان در شورای سیاست گذاری وزارت جهاد کشاورزی را تقویت ترویج و انتقال مطلوب یافته ها به بهره برداران بیان کرد.


ˈغلامحسین طهماسبیˈ روز یکشنبه در آیین معرفی رئیس جدید مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان،چابک سازی این سازمان و تفویض وظایف تخصصی به موسسات تخصصی و نیز ساماندهی موسسات تحقیقاتی و هیات امنایی شدن آنها را از دیگر اولویت ها برشمرد.
وی با تاکید بر برنامه محوری برای بررسی پیشرفت کار و نظارت خواستار حمایت از شرکت های دانش بنیان برای ارائه یافته ها و ایده های نو، استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و ارتباط با مراکز علمی، استفاده از ظرفیت های بین المللی و مراکز تحقیقاتی معتبر دنیا و ارتباط موثر با آنها شد.
معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور گفت: 23 موسسه تحقیقاتی، 34 مرکز تحقیقات و 60 مرکز آموزشی فعال در کشور آماده ارائه خدمت به بهره برداران بخش کشاورزی هستند.
رئیس سابق مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی سمنان نیز در این آیین گفت: در حالی که سرانه طرحهای تحقیقاتی در کشور دو تا 2.2 نسبت به تعداد محققین است این سرانه در استان سمنان حدود چهار است.
ˈنصرت الله حسنیˈ تقویت زیرساخت ها از جمله نیروی انسانی و زیر ساخت های فیزیکی، مطالعاتی و تحقیقاتی، تجهیز ایستگاه های تحقیقاتی و حفاظت از ژرم پلاست ها، راه اندازی دومین لایسیمتر کشور در استان سمنان، استفاده از توان بخش خصوصی، پیگیری احداث کلکسیون زرشک و عناب در این استان را از مهمترین برنامه های انجام شده مرکز تحقیقات سمنان در سنوات اخیر ذکر کرد.
در این آیین با تقدیر از ˈنصرت الله حسنیˈ رییس قبلی با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات آموزش وترویج کشاورزی، ˈمنصور قدرتیˈ به عنوان رئیس جدید مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی سمنان منصوب و معرفی شد.ک/2
599/608
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن