تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815249630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشاگری تلویزیون آلمان درباره دخالت دولت ترکیه در جنگ سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
افشاگری تلویزیون آلمان درباره دخالت دولت ترکیه در جنگ سوریه
تلویزیون آلمان در گزاشی گفته است که دولت ترکیه با ریاست رجب طیب اردوغان در جنگ علیه سوریه دخالت دارد.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری عاجل:تلویزیون آلمان در گزارشی پرده از دخالت دولت رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه در بحران سوریه برداشت.

 تلویزیون آلمان گفت:«رجب طیب اردوغان» تلاش می کند تا پیمان ناتو را وارد جنگ در سوریه کند تا اهداف و خواسته های شخصی خود را برآورده سازد».

تلویزیون آلمان افزود:«دولت ترکیه از شبه نظامیان حمایت تسلیحاتی کرده است و اردوگاههایی را با هدف آموزش گروههای افراطی در خاک سوریه برپا کرده است».

این گزارش می افزاید:«اردوغان خواب حکومتی را در سر می پرواند که بر کل منطقه سیطره داشته باشد.وی آماده است تا هرکاری را برای رسیدن به هدف خود انجام دهد».

تلویزیون آلمان ضمن ابراز شک درباره مسئله سرنگونی هواپیمای سوریه توسط ارتش ترکیه، تاکید کرد،کارشناسان مونتاژ تاکید کرده اند که نوارهای صوتی ضبط شده و درز کرده از نشست دولت ترکیه کاملا درست است؛ نشستی که در آن دولت ترکیه به دنبال بهانه تراشی با هدف مداخله نظامی مستقیم در سوریه بوده است.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن