تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815267643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظمي: اوليويرا 48 ساعت فرصت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نظمي: اوليويرا 48 ساعت فرصت دارد
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي مي‌گويد که اوليويرا 48 ساعت براي پاسخ نهايي به پيشنهاد اين تيم زمان دارد و اگر پاسخي را دريافت نکند، به سراغ گزينه‌هاي ديگري خواهد رفت.

  جمشيد نظمي درباره وضعيت سرمربيگري اين تيم و همچنين توني اوليويرا اظهار کرد: با توجه به اينکه توني اوليويرا ما را بلاتکليف گذاشته است و براي اينکه فصل نقل و انتقالات را از دست ندهيم، امروز هيات مديره به من اختيار داد تا به آقاي اوليويرا ايميلي ارسال کرده و 48 ساعت زمان ارائه برنامه بدهيم و اگر تا 48 ساعت شرايط و برنامه‌هاي خود را براي تمديد قرارداد ارائه و پاسخي نداد، دنبال گزينه‌هاي ديگري برويم و مذاکره خودمان را با گزينه‌ها شروع کنيم تا فصل نقل و انتقالات را از دست نداده و عملکرد خوبي داشته باشيم.

به گزارش ايسنا، وي در پاسخ به اين سوال که آيا مطرح شدن گزينه‌هاي مختلف درباره امضاي قرارداد با باشگاه تراکتورسازي را تاييد مي‌کند يا خير بيان کرد: همه اين اسامي که در سايت‌ها مطرح مي‌شود، شايعه است و تا اين لحظه با هيچ گزينه‌اي به غير از آقاي اوليويرا صحبتي نکرده‌ايم زيرا معطل پاسخ اوليويرا بوديم و آقاي اوليويرا قبل از رفتنش از ايران، از ما فرصت خواسته بود تا به پرتغال بازگردد و پس از بررسي وضعيت بيماري همسرش به ما پاسخ بدهد ولي بعد از رفتنش، حرفش تغيير کرد ولي ما روي حرف‌مان ايستاده‌ايم.

مديرعامل تراکتورسازان خطاب به هواداران تيمش گفت: هواداران بايد متوجه باشند که بعضي زمان‌ها از احساسات پاک آن‌ها سوء استفاده مي‌شود و اين احساسات در مقابل عقلانيت قرار مي‌گيرد که اين موضوع به نوعي توهين به هواداران است. هواداران بايد پشت تيم‌شان باشند زيرا تيم مهم است نه افراد و براي اينکه تيم خوبي را براي فصل آينده آماده کنيم، نيازمنديم تا زمان نقل و انتقالات را از دست ندهيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/02/13 19:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن