تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820365329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظمی: حداقل رقم پیشنهادی ما به تونی اولیویرا 331 هزار دلار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نظمی: حداقل رقم پیشنهادی ما به تونی اولیویرا 331 هزار دلار است تبریز - ایرنا - مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: حداقل رقم پیشنهادی این باشگاه به تونی اولیویرا 331 هزار دلار است که نسبت به مربیان ایرانی رقم مناسبی به شمار می رود.


جمشید نظمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این مبلغ در حالی است که با احتساب بردهای خانگی و خارج از خانه این رقم به میزان قابل توجهی افزایش می یابد، ضمن اینکه پاداش قهرمانی در لیگ برتر نیز یکصد هزار دلار در نظر گرفته شده است.
وی با تاکید بر اینکه گزینه اول تراکتورسازی برای فصل آینده تونی است، اظهار کرد: اگر چنین نبود باشگاه به دنبال مذاکره و برگزاری چهار جلسه با این مربی نبود، چون این مربی کارنامه خوبی در تیم دارد و هواداران نیز ارتباط صمیمی با وی دارند.
نظمی با اشاره به برگزاری آخرین نشست خود با تونی پیش از بازی روز گذشته با لخویا، اظهار کرد: در این نشست 45 دقیقه ای پیرامون مسایل مختلف و پیشنهادات مالی صحبت و در نهایت مقرر شد تونی پس از عزیمت از تبریز به لیسبون ظرف سه تا چهار روز آینده از طریق ایمیل نظر قطعی خود را به باشگاه اعلام کند.
وی نتیجه مذاکرات با تونی را رضایت بخش دانست و گفت: در این نشست دو طرف بر همکاری فی مابین تاکید کردند و تونی به دلیل بیماری همسرش استراحت چند روزه از بنده درخواست کرد تا پس از تمرکز لازم و مشورت با وکیل خود پیشنهاد مالی خود را به باشگاه ارایه کند.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی افزود: با ارایه گزارش مذاکرات خود به هیات مدیره باشگاه مقرر شد تلاش های لازم برای تمدید قرارداد با تونی در اسرع وقت صورت بگیرد.
آنتونیو خوزه کونسئسائو اولیویرا ˈ ملقب به تونی مربی 68 ساله و با سابقه پرتغالی در دو مقطع ابتدا از ژوئن 2012 تا می 2013 و سپس از فوریه 2014 تا آوریل 2014 سرمربیگری تیم فوتبال تراکتورسازی را بر عهده داشت که حاصل آن نایب قهرمانی لیگ برتر دوازدهم و قهرمانی جام حذفی فصل 92-93 است که درهردومورد تراکتورسازی را صاحب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا کرد.
این مربی با کسب پیروزی 5 بر صفر مقابل گهر دورود در فصل دوازدهم لیگ برتر بهترین برد تاریخ باشگاه تراکتورسازی را در لیگ برتر رقم زد.
تحمیل شکست 4 بر 1 به سپاهان در اصفهان که سنگین ترین باخت این تیم اصفهانی در تاریخ لیگ برتر به شمار می رود و همچنین پیروزی 3 بر 1 مقابل استقلال در تهران برای اولین بار در تاریخ تراکتورسازی از جمله کارنامه درخشان این مربی پرتغالی است.
اولیویرا همچون واسیلی گوجای رومانیایی که در دهه 70 سرمربیگری تراکتورسازی را بر عهده داشت از محبوبیت بالایی در میان هواداران این تیم پرآوازه برخوردار است.
7236/587/245
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن