تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820341238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره بین المللی رادیو ،مولود پیشرفت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو خبر از رادیو جشنواره بین المللی رادیو ،مولود پیشرفت است تهران-ایرنا- یک بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: جشنواره صدا ضمن ایجاد ارتباط بین المللی باعث آگاهی ما از روش برنامه سازی سایر کشورها در این حوزه می شود.


سپند امیر سلیمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اشاره به تاثیر رادیو بر جامعه عنوان کرد : از نظر من اگر هر رسانه ای کار خود را به درستی انجام دهد قادر به تاثیر گذاری است و در این میان رادیو به عنوان یک رسانه پر مخاطب سهم زیادی در این راستا دارد.
امیر سلیمانی با اشاره به تاثیر مثبت جشنواره بین المللی صدا در پیشرفت رادیو خاطر نشان کرد : این حرکت ضمن ایجاد ارتباط بین المللی در رابطه با برنامه های رادیویی باعث آگاهی ما از روش برنامه سازی سایر کشورها در این حوزه می شود و به طور کلی تبادل اطلاعات از این طریق یکی از بهترین ابزار پیشرفت است.

** جشنواره رادیو عامل رقابت
یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: جشنواره رادیو باعث ایجاد رقابت سالم در بین برنامه سازان می شود و تنوع برنامه های رادیویی را نیز افزایش می دهد.
لیلا بلوکات در گفت و گوبا فرهنگی ایرنا در خصوص برنامه های رادیویی گفت : با توجه به همکاری ام با رادیو ، زمان زیادی را به گوش دادن رادیو اختصاص می دهم و به طور کلی گوش دادن به رادیو یکی از علایق من است.
بلوکات با اشاره به تاثیر گذاری اجلاس جهانی صدا بر پیشرفت رادیو خاطر نشان کرد : همانطور که برای سینما و سیما جشنواره وجود دارد، بودن چنین جشنواره ای برای رادیو هم بسیار خوب است زیرا باعث ایجاد رقابت سالم در بین برنامه سازان می شود و تنوع برنامه های رادیویی را نیز افزایش می دهد.
جشنواره رادیو در سال جاری در کشور برگزار می شود.
فراهنگ(4)**9187**1569
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن