تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819615666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجمع نمایندگان گیلان:برای رونق منطقه آزاد انزلی تلاش می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مجمع نمایندگان گیلان:برای رونق منطقه آزاد انزلی تلاش می کنیم انزلی - ایرنا - اعضای مجمع نمایندگان گیلان در جلسه هم اندیشی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی آمادگی خود را برای برطرف نمودن مشکلات این منطقه و کمک به رونق آن اعلام کردند .


به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی ، فعال کردن کریدور شمال جنوب ، پی گیری برای افزایش محدوده تردد خودروهای خارجی با پلاک منطقه آزاد انزلی ، تامین منابع مالی تکمیل پروژه های دارای اولویت ، کمک برای فراهم کردن شرایط لازم برای حضور بانکها و بیمه های بین المللی از جمله این موارد بود .
نماینده مردم شهرستان رشت با مهم خواندن برگزاری نشست هم اندیشی میان منطقه آزاد انزلی و نمایندگان استان گفت : برگزاری چنین نشستهایی علاوه بر گسترش تعامل میان طرفین می تواند در مسیر توسعه منطقه آزاد و به تبع آن استان نقش بسزایی داشته باشد .
ˈ حسن تأمینی ˈ رییس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد : با توجه به درخواستهای عمومی مردم استان، پیگیریهای لازم را برای افزایش محدوده تردد خودروهای خارجی با پلاک منطقه آزاد انزلی انجام می دهیم .
نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ، منطقه آزاد انزلی را ظرفیت بسیار بالای شهرستان و استان برای جذب سرمایه گذاران و تجار عنوان کرد .
ˈ حسن خسته بند ˈ خاطرنشان کرد : فعال کردن کریدور بین المللی شمال جنوب و عملیاتی نمودن مسیر تجاری جدید میان ایران و چین از سوی مدیرعامل سازمان ، توان ترانزیت بین المللی منطقه آزاد انزلی و استان را افزایش می دهد .
وی توجه به لزوم بهره گیری از کریدورهای تجاری بین المللی را برای توسعه استان بسیار حائز اهمیت خواند و افزود : باید شرایط لازم را برای حضور بانکهای خارجی و شرکتهای بیمه ای بین المللی در این منطقه فراهم کنیم .
نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه جلسه گفت : مجتمع بندری کاسپین در حال ساخت از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی و با درآمدهای این سازمان پروژه ای بسیار مهم و استراتژیک است .
ˈجبار کوچکی نژادˈ تصریح کرد : برای تأمین منابع مالی ملی به منظور تسریع در ساخت این پروژه بندری بزرگ باید تلاش کنیم .
وی با اشاره به نقش منطقه آزاد انزلی در رفع مشکلات بیکاری نسل جوان استان تأکید کرد : باید از همه ظرفیتها و توانمندیهای خود برای جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغالزایی مولد استفاده کنیم چراکه منطقه آزاد انزلی بهترین فرصت برای جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی است .
نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه نشست هم اندیشی از مسیر تجاری جدید پیشنهاد شده از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی ، میان ایران و چین استقبال و تأکید کرد : از اجرای کریدور تجاری چین ، بندر اکتائو قزاقستان ، بندرانزلی حمایت می کنیم .
ˈغلامرضا جعفرزادهˈ، نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه استان را حائز اهمیت ارزیابی و تصریح کرد : دارا بودن مزایا و معافیتهای قانونی فراوان و تلاش به منظور عملیاتی نمودن قوانین و مسیرهای تجاری بین المللی بر ظرفیتهای استان در جذب سرمایه گذار می افزاید .
منطقه آزاد انزلی یکی از مناطق آزاد هفت گانه ایران و تنها منطقه آزاد حاشیه دریای خزر است ، این منطقه در استان گیلان و با مساحت سه هزار و 200 کیلومتر مربع و در سه محدوده بندری ، تجاری و گردشگری و حوزه صنعتی قراردارد . ک/1
620/604
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن