تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820734609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار آستراخان روسیه: تجار روس در منطقه آزاد انزلی فعالیت می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار آستراخان روسیه: تجار روس در منطقه آزاد انزلی فعالیت می کنند انزلی - ایرنا - استاندار آستراخان روسیه در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، از فعالیت تجار روس در این منطقه در آینده نزدیک خبر داد.


به گزارش ایرنا، ˈ الکساندر ژیلکینˈ عصر یکشنبه در این دیدار ، بهره گیری از کریدورهای ترانزیتی عبوری از مسیر ایران را به نفع کشورش خواند.
وی با اشاره به وابستگی منطقه آزاد انزلی به کریدورشمال جنوب تصریح کرد : این کریدور ارتباط ترانزیتی روسیه ازطریق ایران و دریای خزر با کشورهای حوزه اقیانوس هند، خلیج فارس و جنوب آسیا را برقرار می سازد.
وی در ادامه با اشاره به روابط بسیار خوب آستراخان با کشور هند خاطرنشان کرد : برای حمل ونقل کالا از هند به آستراخان باید از امکانات و مسیر ایران استفاده شود .
ژیلکین خاطرنشان کرد : در صورت تکمیل راه آهن و اتصال بنادر شمال و جنوب فرصت خوبی برای حمل ونقل و تبادل کالا از این مسیر امکان پذیر خواهد شد.
استاندار آستراخان روسیه کریدور شرق - غرب را نیز مسیر مناسبی برای مبادلات تجاری وحمل و نقل کالاهای ترانزیتی روسیه به چین و آسیای میانه از طریق ایران و بالعکس عنوان کرد .
وی کریدور تراسیکا را نیز از مسیرهای مهم برای افزایش مبادلات خواند و فعالیت های صورت گرفته از سوی دولت ایران و منطقه آزاد انزلی برای کمک به حمل و نقل کالا و افزایش مبادلات را قابل تقدیر دانست .
استاندار آستراخان روسیه عصر یکشنبه در راس یک هیات بلندپایه از منطقه آزاد انزلی و بندر در حال احداث کاسپین دیدار و با مسوولان سازمان منطقه آزاد انزلی گفتگو کرد.
ˈالکساندر ژیلکینˈ همچنین امروز با محمدعلی نجفی استاندار گیلان دیدار و راه های گسترش و توسعه روابط بین دو استان را بررسی کرد.ک/2
620/695/ 1539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن