تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820471154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاهم نامه توسعه فعالیت های گردشگری بین منطقه آزادانزلی و کانون جهانگردی منعقد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تفاهم نامه توسعه فعالیت های گردشگری بین منطقه آزادانزلی و کانون جهانگردی منعقد شد انزلی - ایرنا - تفاهمنامه همکاری و توسعه فعالیت های گردشگری بین سازمان منطقه آزاد انزلی و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور منعقد شد.


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی به ایرنا، تفاهم نامه منعقد شده به منظور همکاری در زمینه گسترش زیرساخت ها، امکانات و توسعه فعالیت های گردشگری و جذب گردشگر داخلی و خارجی به منطقه آزاد انزلی میان دو طرف منعقد شد.
راه اندازی دفتر نمایندگی کانون جهانگردی در منطقه آزاد انزلی با هدف جذب گردشگر از کشورهای آسیای میانه و ارائه کلیه خدمات شامل ترجمه و تبدیل گواهینامه های رانندگی ملی به گواهینامه های بین المللی، ارائه پلاک ترانزیت ، صدور مجوز عبور گمرکی، گواهینامه مالکیت بین المللی از مهمترین موضوعات مورد توافق بود.
برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک و رالی اتومبیل های تاریخی در این منطقه از دیگر بندهای این توافقنامه است.
ارائه طرح پیشنهادی به منظور ساخت هتل در محدوده این منطقه و ایجاد مراکز گردشگری و تفریحی شامل کمپینگ ، پیست کارتینگ و برگزاری مسابقات غیرحرفه ای از دیگر موارد مورد توافق است.
برگزاری دوره های آموزشی گردشگری و معرفی فرصت های سرمایه گذاری و جاذبه های گردشگری منطقه آزاد انزلی در دفاتر نمایندگی خارج از کشور کانون جهانگردی و اتومبیرانی، بندهای دیگر توافقنامه سازمان منطقه آزاد انزلی با کانون جهانگردی کشور را تشکیل می دهد.
رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در جلسه امضای این تفاهمنامه گفت : کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور از ظرفیتهای متعددی در حوزه های گردشگری برخوردار است .
ˈ رضا مسرور ˈ اظهار کرد: آمادگی خود را برای توسعه همکاریهای مشترک برای بهره گیری از مزایا و معافیتهای قانونی منطقه آزاد انزلی به منظور جذب سرمایه گذار اعلام می داریم .
وی ابراز امیدواری کرد این جلسه آغاز یک تعامل و همکاری سازنده میان دو سازمان در حوزه داخلی و بین المللی باشد.
مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور نیز خاطرنشان کرد : علاوه بر بالا بردن استاندارد امکانات و تسهیلات گردشگری داخلی به سطح بین المللی برای جذب گردشگر خارجی، باید ظرفیتهای گردشگری منطقه آزاد انزلی را از طریق دفاتر نمایندگی این کانون، در سطح جهانی معرفی کنیم .
ˈابوالقاسم ایرجی ˈ ادامه داد: با توجه به اقلیم و تنوع زیستی استان گیلان، آمادگی تأسیس موسسه آموزش عالی توریسم در این منطقه را داریم.
سال 1384 فعالیت سازمان منطقه آزاد انزلی در مساحتی حدود سه هزار و 200 هکتار در سه بخش مجزا شامل محدوده بندری، شهرک صنعتی و ناحیه اطراف آن و محدوده تجاری آغاز شد.
نزدیکی به بازارکشورهای CIS، آسیای میانه و قفقاز با جمعیتی نزدیک 400 میلیون نفر ، دسترسی آسان به اروپا ، عدم نیاز به صدور روادید جهت ورود و خروج اتباع خارجی از مبادی ورودی و خروجی مجاز منطقه ، گشایش اعتبار اسنادی بلندمدت (LC) جهت بازرگانان منطقه ، صدور مجوز فعالیت در کوتاه ترین زمان ممکن ، وجود مجتمع های تجاری ، نمایشگاهی، برخورداری از معافیت های مالیاتی، امکان ورود ماشین آلات ، قطعات و مواد اولیه جهت صنایع منطقه بدون عوارض گمرکی و بهره مندی از مزیت قانون ارزش افزوده برای واحدهای تولیدی منطقه، آزادی ورود و خروج سرمایه و سود حاصل از فعالیت های اقتصادی، مقررات صادرات و واردات و امور گمرکی خاص ، مقررات ثبت شرکت ها و مالکیت های صنعتی و معنوی خاص و آسان منطقه آزاد انزلی ،صدور مجوز بهره برداری و فعالیت در کمترین زمان از جمله مزایای این منطقه است.ک/1
620/695
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن