تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798652087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاي سه تفاهم‌نامه همکاري بين معاونت علمي و فناوري رئيس‌ جمهور و وزارت کار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ فروردين ۱۳۹۳ (۱۲:۲۷ب.ظ)
امضاي سه تفاهم‌نامه همکاري بين معاونت علمي و فناوري رئيس‌ جمهور و وزارت کار همزمان با برگزاري نشست مشترک و بازديد از پارک فناوري پرديس، 3 تفاهم‌نامه ي همکاري بين معاونت علمي و فناوري رئيس‌جمهور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي امضا شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سورنا ستاري و علي ربيعي به همراه برخي از معاونين و مشاوران خود، ضمن برگزاري نشست مشترک در پارک فناوري پرديس معاونت علمي، 3 تفاهم نامه همکاري در رابطه با "خط اعتباري 200 ميليارد توماني براي شرکت‌هاي دانش‌ بنيان با عامليت بانک رفاه" و "بيمه مازاد درمان نخبگان" و "بيمه ي بازنشستگي دوره ي تحصيلي نخبگان"، امضا کرده و از شرکت‌هاي دانش بنيان مستقر در پارک بازديد کردند.
سورنا ستاري در اين نشست مشترک با اشاره به اينکه در مدت کوتاهي که مسووليت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري را به عهده گرفته 4 وزير را به مجموعه پارک فناوري پرديس دعوت کرده است، گفت: با توجه به وجود همدلي در هيأت دولت، مباني اجرايي اقتصاد دانش‌ بنيان مرتفع مي شود و معاونت علمي و فناوري رئيس‌ جمهور در راستاي آشنايي هيأت دولت براي تصميم گيري هاي بعدي در حوزه ي دانش بنيان و اقتصاد مقاومتي تلاش مي کند وزيران را به پارک فناوري پرديس دعوت کند تا ضمن آشنايي با پارک و برنامه هاي در حال اجراي آن، در مصوبات اجرايي هيأت دولت در راستاي اهداف اقتصاد مقاومتي و اقتصاد دانش بنيان گام بردارند.
معاون علمي و فناوري رئيس جمهور با تأکيد بر اجرايي شدن برنامه هايي همچون معافيت مالياتي و معافيت گمرکي براي شرکت هاي دانش بنيان تصريح کرد: همه ي شرکت هاي دانش بنيان به نحوي مي توانند از اين امکانات استفاده کنند، از جمله شرکت هاي دانش بنياني که خارج از پارک هاي فناوري فعال هستند نيز در تيرماه امسال و همزمان با بسته شدن سال مالي مي توانند از معافيت مالياتي برخوردار شوند.
رئيس بنياد ملي نخبگان با اشاره به برنامه هاي اين بنياد در راستاي اشتغال نخبگان افزود: براي جذب نخبگان و فعاليت آنها در شرکت هاي دانش بنيان برنامه هايي داريم و معتقديم مي توان در حوزه ي دانش بنيان خيلي سريع ايجاد اشتغال کرد.
رئيس هيأت امناي پارک فناوري پرديس ادامه داد: براي ايجاد اشتغال در حوزه ي دانش بنيان هم شرکت هاي فعال در داخل پارک هاي فناوري و هم شرکت هاي دانش بنيان فعال خارج از پارک هاي فناوري جزو اهداف و برنامه هاي ما هستند.
دبير هيأت امناي صندوق نوآوري و شکوفايي با اشاره به تحولات ايجاد شده در سال جديد تأکيد کرد: در همين مدت کوتاه سال جديد صندوق نوآوري و شکوفايي وام 20شرکت نخستي که در نوبت بوده اند را تصويب کرده است و صندوق پارک فناوري پرديس نيز آمادگي دارد براي حمايت از شرکت هاي دانش‌بنيان تا سقف 300 ميليون تومان وام قرض الحسنه بدهد.
همچنين در اين نشست علي ربيعي، وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي با تأکيد بر اينکه دنيا را نخبگان متحول کرده اند، افزود: آينده ي اشتغال، اقتصاد و حتي قدرت سياسي در روابط بين الملل در دنيا به ايده ها و تفکرات خلاقانه و نوگرايانه نخبگان بستگي دارد.
ربيعي با اشاره به اينکه ايران کشوري است که هنوز دوران صنعتي را پشت سر نگذاشته است، گفت: در حالي که هنوز دوران صنعتي را پشت سر نگذاشته ايم با نيروي کار پسا صنعتي رو به رو هستيم و البته مجبوريم براي عقب نماندن از دنيا وارد مقوله هاي پسا صنعتي شويم.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي با بيان اينکه شرايط فعلي به هيچ عنوان رضايت بخش نيست، اظهار داشت: البته تجربه ي کشورهايي که از اين دوران گذر کرده اند نشان مي دهد ما هم مي توانيم و اگر شرايط لازم ايجاد شود، نيروي انساني و آماده به کار آن هم موجود است.
ربيعي ادامه داد: همه ي کشورها يک نقطه ي تحولي دارند و ما با تمام وجود به اين درک رسيده ايم که نقطه و کانون تحول و توسعه ي کشور ما همين شرکت هاي دانش بنيان هستند.
وي در پايان گفت: وظايف همه ي وزارتخانه‌ها و نهادهاي مسوول گسترش عدالت و تلاش براي رفع محروميت ها است و بنده با تمام توان قانوني و شخصي در اين مسير گام خواهم برداشت؛ چرا که اين امر وظيفه و به خاطر انقلاب، نظام و مردم است، لذا بايد موفق شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن