تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820958064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه ریزی برای توسعه فعالیتهای اقتصادی با عراق حائز اهمیت و ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار خراسان رضوی : برنامه ریزی برای توسعه فعالیتهای اقتصادی با عراق حائز اهمیت و ضروری است مشهد- ایرنا-استاندار خراسان رضوی خواستار برنامه ریزی در راستای توسعه فعالیتهای اقتصادی بین دو کشور ایران و عراق شد.


علیرضا رشیدیان روز پنجشنبه در دیدار با ابراهیم مصطفی جمال الدین سرکنسول جمهوری عراق در مشهد گفت:روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق فراتر از همجواری و روابط با سایر کشورها و بر اساس احترام متقابل و برادرانه بوده است.
وی به اشتراکات فراوان فرهنگی، مذهبی و تاریخی دو طرف اشاره کرد و افزود: باید از این ظرفیت در راستای گسترش سطح تعاملات در سطوح مختلف استفاده کنیم.
استاندار خراسان رضوی گفت: تبادل زائران بین مشهد مقدس و عتبات عالیات عراق از دیگر زمینه هایی است که در تحکیم روابط دو کشور تاثیر گذار است.
رشیدیان با تاکید بر ساماندهی امور زائران ایرانی و ارتقای خدمات رسانی به آنان در عراق، بر لزوم تامین امنیت زائران در شهرهای زیارتی تاکید کرد.
وی به تحرکات گروهک های تروریستی در برخی شهرهای عراق اشاره و ضمن محکوم کردن اقدامات آنان گفت: فعالیتهای ضد انسانی این افراد نشان می دهد که وابسته به هیچ یک از مذاهب اسلامی نبوده و نظام سلطه و استکبار از آنان برای ایجاد تفرقه بین مسلمان استفاده می کند.
وی گفت: تعامل هرچه بیشتر مسلمانان و پرهیز از افراطی گری، باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان علیه جامعه بزرگ اسلامی خواهد شد.
رشیدیان افزود: ما خواهان کشوری آباد، آزاد و توسعه یافته در همسایگی خود هستیم و استقرار امنیت در کشورهای همجوار را امنیت ایران اسلامی می دانیم.
سرکنسول جمهوری عراق در مشهد نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدارش با استاندار خراسان رضوی گفت: اراده دولت و ملت این کشور توسعه و تحکیم روابط با جمهوری اسلامی ایران است.
ابراهیم مصطفی جمال الدین با تاکید بر توسعه روابط منطقه ای، از آمادگی این کشور برای حضور تجار و سرمایه گذاران استان خراسان رضوی در عراق خبر داد.
تسهیل در تردد زائران و تبادل هیاتهای تجاری و اقتصادی از دیگر موضوعات مطرح شده در این دیدار بود.
1922/659
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن