تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805507346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجار همدانی:زمینه توسعه تبادل تجاری همدان - روسیه فراهم شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تجار همدانی:زمینه توسعه تبادل تجاری همدان - روسیه فراهم شود همدان - ایرنا - جمعی از تجار و بازرگانان بخش خصوصی از ˈلیوان جاگاریانˈ سفیر روسیه در ایران خواستند با رفع موانع تجاری زمینه افزایش تعاملات اقتصادی همدان با این کشور را فراهم کند.


به گزارش ایرنا رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاوری استان همدان روز شنبه در نشستی که با حضور سفیر روسیه و رایزن بازرگانی روسیه در همدان برگزار شد گفت : با توجه به شرایط روسیه در بخش صادرات و واردات اولیه بازرگانان با مشکلات بانکی مواجه هستند که بایستی فضا برای تجار ایران در روسیه فراهم شود.
سید ˈمجید موسویˈ افزود : رییس شورای تجاری روسیه در ایران وعده های را در راستای تسهیل امور بانکی داده اند.
وی وجود تعرفه های دو جانبه، بالا بودن هزینه حمل و نقل به ویژه بعد از قطع خط ریلی 70 کیلومتری قره باغ را از جمله موانع پیش روی سرمایه گذاران همدان برشمرد.
وی رفع موانع ایجاد شهرک های صنعتی، گسترش گردشگری، فراهم شدن زمینه سرمایه گذاری مشترک در بخش های مختلف و همکاری در حوزه حمل و نقل را از مطالبات مطرح شده در اجلاس گذشته است.
رییس تشکل صادرات کشمش در همدان نیز محدودیت در جابجایی پول به علت تحریم های اعمال شده از سوی غرب را از چالش های پیش روی فعالان اقتصادی دانست.
ˈمنوچهر رضاییˈ افزود: در حالیکه انعقاد قرار داد با یکی از شرکت های تجاری تا مرحله نهایی پیش رفت ولی مسوولان این واحد تجاری خواستار پرداخت پول با منشا خارجی شدند در حالیکه تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی ایران با مشکل جابجایی پول مواجه هستند.
وی اضافه کرد: برخی مواقع به علل نامعلومی تبادلات تجاری بین بازرگانان کاهش یا قطع می شود که امید می رود این مشکل بررسی و رفع شود.
رضایی اظهار داشت : نرخ برابری ˈروپˈ در مقابل دلار ما را با مشکلاتی مواجه کرده است که امید می رود دولتمردان روسیه این چالش را مرتفع کنند.
وی بیان کرد: بی ثباتی روپ روسیه و تلاطم و افزایش به یکباره آن برای فعالان اقتصادی زیانبار بوده و سود بازرگانان به قدری نیست که بتوانند تبعات منفی این نوسانات را تحمل کنند.
وی بیان کرد : بازار بزرگ خشکبار مسکو بدون اطلاع قبلی و به عللی نامعلوم به یکباره تعطیل شد که این امر مشکلاتی را برای تجار به همراه داشت.
مدیر عامل شرکت سحر همدان نیز بیان کرد: روسیه دارای مزیت هایی در گندم ،جو، زرت و روغن است در مقابل ایران نیز می تواند اقلامی همچون پسته ، کشمش، رب گوجه فرنگی و خرما را به مسکو صادر کند.
ˈمسعود توتونچیانˈ اضافه کرد : فعالان اقتصادی روسیه می توانند با حضور در نمایشگاه های دایر شده در ایران از مزیت های این کشور آگاه و بهره مند شوند.
سفیر روسیه در تهران نیز در پاسخ به درخواست های فعالان اقتصادی گفت : مسکو دنبال افزایش تعامل تجاری با ایران است و از هرگونه پیشنهاد سازنده در این راستا استقبال می کند.
سفیر روسیه در ایران و تیم همراه بعد از پایان این نشست از اماکن تاریخی و سیاحتی همدان از جمله آرامگاه بوعلی سینا ، آرامگاه بابا طاهر و گنجنامه بازدید کرد.
7525/551
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن