تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814711973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وودی آلن بازیگر فیلم بعدی‌اش را انتخاب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


وودی آلن بازیگر فیلم بعدی‌اش را انتخاب کرد فرهنگ > سینما - واکین فینیکس که سه بار نامزد اسکار بوده، برای بازی در فیلم بعدی وودی آلن قرارداد امضاء کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مثل همیشه نام فیلم بعدی آلن هنوز اعلام نشده، همین طور داستان آن و حتی مشخص نیست فیلمی کمدی است یا درام یا تلفیقی از هر دو. گفته می‌شود تولید فیلم ماه ژوئیه آغاز خواهد شد.

ریور فینیکس سال گذشته برای بازی در فیلم «او» به کارگردانی اسپایک جونز در نقش مردی که عاشق سیستم عامل کامپیوتر خود می‌شود، نامزد جایزه گلدن گلوب شد. او فیلم «مهاجر»‌ به کارگردانی جیمز گری را آماده نمایش و فیلم «Inherent Vice» به کارگردانی پل تامس اندرسن را در مرحله پس از تولید دارد.

این بازیگر آمریکایی که در پورتوریکو به دنیا آمده، برای فیلم‌های «گلادیاتور»، «Walk the Line» و «مرشد» سه بار نامزد اسکار بوده است. ریور 39 ساله برادر کوچک ریور فینیکس بازیگر فیلم‌هایی چون «ساحل پشه»، «ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی» و «آیداهو خصوصی من» است که سال 1993 در 23 سالگی درگذشت.

شرکت سونی پیکچرز کلسیکس تازه‌ترین فیلم آلن «جادو در مهتاب» را این تابستان اکران می‌کند. کالین فیرث و اما استون بازیگران این کمدی رمانتیک هستند. «جازمین غمگین» فیلم قبلی آلن سال گذشته جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را برای کیت بلانشت به همراه داشت. آلن 78 ساله در 1978 برای «آنی هال» برنده جوایز اسکار بهترین کارگردان و بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد و در 1987 با «هانا و خواهرانش» اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را دریافت کرد. او سال 2012 هم با «نیمه‌شب در پاریس» برنده اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد. آلن تاکنون در مجموع 24 بار نامزد اسکار شده است. 

thewrap / دوم مه / ترجمه: علی افتخاری 5858



شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 00:02:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن