تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820736591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده همدان:زیرساخت همه حرکت ها مدیریت جهادی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده همدان:زیرساخت همه حرکت ها مدیریت جهادی است همدان - ایرنا - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت:زیر ساخت و موتور همه حرکت ها، مدیریت جهادی است و اگر مدیریت کارآمد و جهادی نباشد یک مجموعه نمی تواند به اهداف خود برسد.


به گزارش ایرنا ،ˈابراهیم کارخانه ایˈ پنج شنبه به مناسبت روز صنعت برق و روز جهانی کارگر در جمع مسوولان شرکت برق همدان افزود:چرخ اقتصادی کشور توسط کارگران به حرکت در می آید و کارگران توانمند و قدرتمند می توانند موجب توسعه و پیشرفت کشور شوند.
وی گفت: در سال 1311 نخستین واحد برق آبی خاورمیانه در تپه عباس آباد همدان توسط بخش خصوصی با قدرت 800 کیلو وات راه اندازی شد که این یک افتخار برای استان همدان است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان نیز گفت: اقتصاد مقاومتی با عزم ملی و مدیریت جهادی محقق می شود.
ˈحاجی رضا تیموریˈ افزود: مدیریت مصرف باید به سمت درست و بهینه مصرف کردن هدایت شود و در صورت صرفه جویی نیاز به احداث نیروگاه جدید نیست.
وی اظهارکرد:ایجاد نیروگاه هم زمانبر است و هم هزینه زیادی دارد که با صرفه جویی و مشارکت مردمی نیازی به احداث نیروگاه نخواهد بود.
وی گفت:سال اول اجرای هدفمندی یارانه ها با مشارکت مردم 10 درصد مصرف برق استان و کشور کاهش یافت اما پارسال نه تنها صرفه جویی نشد، بلکه مصرف برق استان حدود هشت درصد رشد داشت.
وی اضافه کرد: برای کاهش مصرف برق عزم ملی و مشارکت مردمی نیاز است و مردم باید صرفه جویی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
وی اظهارکرد:مشترکان برق استان همدان 570 میلیارد ریال به این شرکت بدهکار هستند که 210 میلیارد ریال آن مربوط به 26 اداره و دستگاه اجرایی استان است.
شرکت توزیع برق استان همدان به 635 هزار مشترک خدمت رسانی می کند.
در این همایش از 35 فعال و همراه صنعت برق استان همدان قدردانی شد.
7523/575/640
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن