تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820467119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: منابع محدود کشور با مدیریت جهادی متحول شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس: منابع محدود کشور با مدیریت جهادی متحول شود کرج - ایرنا- نماینده مردم شهرستانهای کرج ، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت : منابع محدود کشور باید با مدیریت جهادی متحول و از آنها استفاده بهینه شود.


به گزارش ایرنا، ˈ محمد جواد کولیوندˈ پیش از خطبه های نماز جمعه کرج تاکید کرد:همه مردم و مسوولان باید با رویکرد جهادی و استفاده بهینه از منابع محدود کشور با برنامه ریزی صحیح برای توسعه اقتصادی گام بردارند.
وی افرود: همه کشورها حتی کشورهای پیشرفته دارای منابع محدود هستند اما برخی کشورها با برنامه ریزی صحیح قدم در را توسعه خود بر می دارند.
کولیوند، معیشیت و اشتغال را مهم ترین مشکلات کشور برشمرد واظهار کرد: ایجاد اشتغال و معیشت تنها دست دولت نیست بلکه بخش خصوصی و تعاونی ها نیز باید به کمک هم بیایند.
وی با اشاره به شعار امسال و نگاه مقام معظم رهبری به اقتصاد کشور گفت: ما باید به اقتصاد کشورمان رویکرد کارشناسانه مبتنی بر ظرفیت های داخلی داشته باشیم ، اقتصاد مقاومتی داشتن ، اقتصاد ریاضتی نیست بلکه اقتصادی متکی بر تولید و رونق داخلی است .
وی تاکید کرد:اقتصاد مقاومتی باید به صورت مستمر مطرح و به یک گفتمان تبدیل شود و به این باور برسیم که باید یک مدیریت صحیح برای منابع محدود خود ایجاد کنیم.
وی ادامه داد:اگر سیاست یک دولت و کشور پیکره ثبات نداشته باشد توسعه آن نیز دچار مشکل خواهد شد.
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه اگر در کشور هزینه اجرای قانون بالا باشد، تخلفات نیز بالا می رود ،گفت:باید کمک کنیم که مجوز گرفتن برای کارهای تولیدی ،کشاورزی و خدماتی طولانی و خسته کننده نباشد.
وی با اشاره به اینکه نگاه به اقتصادکشور باید یک نگاه همه جانبه باشد ،افزود:امروز مجلس شورای اسلامی آماده کمک صد درصدی به دولت است و دراین زمینه نشست های طولانی با حضور رییس جمهور برگزار شده است.
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه زیربنای اقتصاد ، فرهنگ است ، بیان کرد: با فرهنگ سازی ،عزم ملی و مدیریت جهادی مردم در مصرف صحیح و بهینه انرژی، آب، برق و بنزین می توان کمک شایانی به رونق اقتصادی کشورکرد.ک/2
7411 / 691
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن