تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820113695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده اراک: مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه ای به ورزش کشور دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده اراک: مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه ای به ورزش کشور دارد اراک- ایرنا- نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه ای به ورزش کشور دارد.


به گزارش ایرنا، ˈحسن آصفریˈ چهارشنبه شب در آیین تجلیل از رئیسان و نایب رئیسان هیات های ورزشی کلانشهر اراک افزود: فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی با 170 عضو، بزرگترین فراکسیون مجلس است، که این مهم نشان از اهمیت ورزش در بین نمایندگان دارد.
وی ادامه داد: برای موفقیت، رشد و شکوفایی روزافزون ورزش، نیاز به همدلی، تعامل، صمیمیت و انسجام بیشتر است و باید از تمام ظرفیت ها در پیشبرد این مقوله مهم بهره گرفت و جایگاه خود را ارتقا بخشید.
دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سرمایه گذاری در ورزش یک نوع پس انداز برای آینده محسوب می شود، چرا که سرمایه گذاری در این مقوله مهم باعث سلامت و شادابی جامعه شده و در نتیجه سلامت جسمی و روحی افراد را به دنبال دارد.
وی اضافه کرد: استان مرکزی در ورزش همگانی و قهرمانی از ظرفیت و جایگاه خوبی در سطح کشور برخوردار است و اگر عنایت و توجه ویژه ای به این مقوله مهم و اثرگذار شود به حتم درخشش ورزشکاران این استان در میدان های کشوری و جهانی بیشتر می شود.
آصفری با بیان اینکه تمام نهاد ها و شرکت های دولتی و خصوصی برای خدمات رسانی و حمایت همه جانبه از ورزشکاران مسوول هستند عنوان کرد: تمام نهادهای دولتی امکانات ورزشی خود را از بیت المال بدست آورده اند، بنابراین بیت المال حق مسلم آحاد مردم است و اداره کل ورزش و جوانان باید برای استفاده از امکانات این نهادها برای جوانان کلانشهر اراک اقدام کند.
وی اظهارکرد: برای افتخارآفرینی در ورزش تنها پول نقش ندارد بلکه باید در این مهم برنامه ریزی های کاربردی شود، چرا که تیم گل گهر درود تنها با اعتبار 700 میلیون تومان از دسته اول به لیگ برتر سعود کرد اما تیم شهرداری اراک هرساله دو یا سه میلیارد تومان هزینه می کرد و در نهایت امسال به لیگ دسته سوم سقوط کرد.
وی در خصوص اقدامات استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در خصوص کاهش آلودگی هوای اراک بیان کرد: خاموشی 76 شعله از 96 شعله نیروگاه حرارتی شازند و اقدام برای گاز سوز کردن کوره پزخانه های اراک مهمترین اقدامات، برای کاهش آلودگی شهر اراک بوده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این آیین گفت: این استان در چهار سال اخیر پیشرفت های بسیار زیادی در زمینه ورزش داشته است.
ˈسعید ملکیˈ افزود: در المپیک 2010 چین تنها یک ورزشکار از استان مرکزی حضور داشت، اما هم اکنون 31 ورزشکار استان مرکزی در اردوهای آمادسازی تیم های ملی برای حضور در المپیک 2014 کره جنوبی به سر می برند.
وی خاطرنشان کرد: برای پیشرفت بیشتر ورزش استان مرکزی، تمام هیات ها موظف هستند که نقاط ضعف را شناسایی کرده و رفع آنها بکوشند.ک/2
7115/559
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن