تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815330369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشجویان و دانش آموزان با مدیریت جهادی آشنا شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان جنوبی علوی:
دانشجویان و دانش آموزان با مدیریت جهادی آشنا شوند
بیرجند- خبرگزاری مهر: مدیرکل دفتر روستایی استانداری خراسان جنوبی گفت: اردوهای جهادی نشان از مدیریت جهادی است که باید دانشجویان و دانش آموزان با مدیریت جهادی آشنا شوند.



به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمدکاظم علوی ظهر پنج شنبه در همایش رسم هجرت خراسان جنوبی  اظهار کرد: با توجه به شعار سال باید برای پیشرفت فرهنگ اسلامی بیشتر تلاش شود. وی افزود: شرکت در اردوهای جهادی امری پسندیده است و کسانی که در این اردوها شرکت می کنند باید دارای روحیه جهادی بوده و آنچه که این روحیه را افزایش می دهد توجه به آموزه های دینی و مذهبی است. مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: در اردوهای جهادی باید تلاش شود برخلاف میل شیطان حرکت کنید و حقایق بیان شود. علوی افزود: در برنامه ریزی گروه های جهادی توجه به برنامه و کارهایی که قرار به انجام آن است ضروری بوده زیرا بعضی مواقع موجب موازی کاری شده است. وی با اشاره به پیشرفت پروژه های عمرانی در روستاها بیان کرد: در قبل از انقلاب هیچ گونه آب و برق و تلفن وجود نداشته که امروزه شاهد پیشرفت روستاها در تمام زمینه هستیم. مدیرکل امور روستایی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن نمی‌گذارد ما مستقل باشیم، متذکر شد: بحث انرژی هسته‌ای بهانه است، آنها با استقلال ما مخالف هستند. علوی از وجود مشکل در فرهنگ خودمان خبر داد و گفت: امروز امر به معروف و نهی از منکر در زندگی ما جاری نبوده و تعداد اندکی از جوانان در این حیطه فعالیت می‌کنند. مدیرکل امور روستایی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه جوانان اکنون میلی به کار، کوشش و ... ندارند، اضافه کرد: باید این انگیزه را در جوانان ایجاد کرده و اشتباهات خود را جبران کنیم. علوی با بیان اینکه وظیفه ما در حال حاضر سنگین است، افزود: رسالت ما نیز سخت بوده و در آینده از این سخت‌تر می‌شود. وی دوران پیش‌رو را دوران ظهور دانست و گفت: در این دوران امتحانات سختی را پیش‌رو داریم که امید است با روحیه جهادی، نشاط و خستگی‌ناپذیری در مقابل مشکلات بایستیم.  


۱۳۹۳/۲/۱۱ - ۱۷:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن